Ga naar inhoud


KIJKTIP: Kassa op zaterdag 9 december


Gast

Aanbevolen berichten

Citaat:
Kassa test zaterdag de kwaliteit van kluisjes. Te kust en te keur te koop voor onder de 100 euro bij de bouwmarkt. Hoe doorstaan ze een brand, wat gebeurt er als je ze van grote hoogte laat vallen, en hoe snel zijn ze open te maken? Kassa heeft de antwoorden.

 

 

Ook aandacht voor de omschakeling van het tv-signaal van analoog naar digitaal. Wie tv kijkt via een dakantenne moet vanaf maandag digitaal tv kunnen kijken. Maar is er ook daadwerkelijk overal ontvangst?

 

 

En: welke kerstboom moeten we kopen dit jaar? De meest verkochte bomen, met de voor- en nadelen, én wat ze moeten kosten.

 

 

Kassa is er zaterdag om 18.55 uur op Nederland 1.

 

 

Ik ben benieuwd of er al blindspots aan de VARA gemeld zijn. Volgens het DAV worden reeds bestaande DVB-T zenders in vermogen teruggeschroefd. Wat is nu waar? Ik ga zeker kijken!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ha, weer lekker een programma gebaseerd op halve feiten. Hoe kunnen ze nu al zeggen of er overal dekking is als de zenders pas in de nacht van zondag op maandag worden uitgeschakeld/omgeschakeld. Kijk nu in de loop van volgende week hoe de dekking uitpakt, na waarschijnlijk nog wat kleine aanpassingen, en maak daar volgende week een itempje over. Maar ik ga wel kijken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...