Ga naar inhoud


[b] Kabelexploitant CAIW verhoogt prijzen met 20 procent[/b]


Rog

Aanbevolen berichten


Citaat:
Ik kan gratis naar de BBC en ITV kijken zonder kaart. Dat is dus echt Free To Air.
Ook is DVB-t in Engeland geheel gratis. Zie freeview.co.uk

Jan de Vries

Dat klopt niet helemaal, een aardig deel van het DVB-T aanbod is gratis, maar er zijn ook een aantal betaalzenders.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Ik kan gratis naar de BBC en ITV kijken zonder kaart. Dat is dus echt Free To Air.
Ook is DVB-t in Engeland geheel gratis. Zie freeview.co.uk

Jan de Vries

Dat klopt niet helemaal, een aardig deel van het DVB-T aanbod is gratis, maar er zijn ook een aantal betaalzenders.

Voor welke kanalen van BBC en ITV moet er dan betaald worden. ?

Vult u rustig aan !!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Citaat:
Ik kan gratis naar de BBC en ITV kijken zonder kaart. Dat is dus echt Free To Air.
Ook is DVB-t in Engeland geheel gratis. Zie freeview.co.uk

Jan de Vries

Dat klopt niet helemaal, een aardig deel van het DVB-T aanbod is gratis, maar er zijn ook een aantal betaalzenders.

Voor welke kanalen van BBC en ITV moet er dan betaald worden. ?

Voor allemaal door een verplichte jaarlijkse bijdrage van ongeveer 90 pond.

gr, WPW. -=[Deze ruimte is opzettelijk leeg gelaten]=-

Link naar reactie
Delen op andere sites

BBC wordt via de TV Licensing van £9 per persoon per maand betaald, dus dat is niet gratis. Zonder die TV Licensing mag je geeneens TV kijken daar. De volgende kanalen zijn wel gratis: ITV 1, ITV 2, ITV 3, ITV 4, ITV Play, Channel 4, E4, E4+1, More 4, Film 4, Five, Five Life, Five US, Sky 3, UKTV History, Ftn, abc1, Smile TV, S4C, S4C-2, tele g, CITV, Sky News, Sky Sports News, The Hits, TMF, UKTV Bright Ideas, Community channel, Teachers'tv, Ideal world, QVC, Price-drop tv, Bid tv.

 

Daar zitten overigens wel aardig wat kanalen tussen die een groot deel van hun tijd of zelfs 24/7 thuiswinkelen uitzenden. Daarnaast ben je dus al £ 9 (€ 13) per maand kwijt voor de TV Licensing.

 

 

De betaalkanalen van DVB-T kosten £ 10 per maand (€ 15) bovenop de TV Licensing en zijn: UKTV Gold, Living TV, Hallmark, Discovery, Cartoon Network, Toonamy, Bloomberg, Animal Planet, UKTV Style, UKTV Food, Life, TCM, Nickelodeon, Boomerang, Eurosport, Discovery Lifestyle, MTV, Paramount Comedy, Disney Channel en Picture Box.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Citaat:
Voor allemaal door een verplichte jaarlijkse bijdrage van ongeveer 90 pond.


Ja, dat is hier niet anders, maar KWALITEIT mag ook best wat kosten.


Toch krijg je dan reacties van exploitanten die dat "te duur vinden" zoals Rekam maar de politiek in Gouda wil BBC1/2 vanwege de kwaliteit toch behouden.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
BBC wordt via de TV Licensing van £9 per persoon per maand betaald,

Als het nodig zou zijn, en dus ook in het geval ooit de Astra 2D vervangen zou worden door een sat die strakker landgericht uit zou zenden, dan zou ik nog steeds met plezier voor €13/maand een abo nemen op de BBC kanalen. Dan wil ik ze uiteraard wel allemaal, inclusief CBBC, Cbeebies, Three, Four en HD. Moet ik wel een CAM kunnen gebruiken, aparte ontvanger ervoor wil ik natuurlijk niet. Liefst gewoon via Canal Digitaal dan denk ik.

Misschien dat wetten in de toekomst nog veranderen. Via de kabel kan je Three, Four en soms zelfs HD al zien (zoals bij Caiway hier), en dat kost veel minder dan €13.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kwaliteit is relatief.

 

Voor mezelf zie ik in de BBC geen kwaliteit, alleen BBC3 weet af en toe nog wat knaps op het scherm te brengen.

Toegegeven dat het altijd nog beter is dan onze eigen NL1, 2 en 3, maar dan praat je ook wel over de slechtste publieke zenders van Europa.

Eigenlijk hebben wij helemaal geen goeie zenders, zelfs niet als je onze commerciele omroepen meerekend waarbij Talpa en SBS6 wel het grote dieptepunt zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...