bensink002 Geplaatst: 9 december 2006 Geplaatst: 9 december 2006 Ik heb in 2004 een PACE 500 G4 meegenomen naar Portugal. Hij was bestemd voor een vriend van mij, die daar ondertussen al weer een jaar of vijftien woont. Zoals jullie allemaal weten is deze ontvanger ondertussen aan een opvolger toe en hij zou graag willen weten waar hij in Portugal een nieuwe ontvanger aan zou kunnen schaffen. Hij woont in de buurt van Evora (dit ligt vlak bij de Spaanse grens, iets onder Lissabon). Wie heeft er een idee? Antwoord graag per pm. Al vast bedankt! Groetjes, Arend. Topfield 6000 PVRE - T-rex 4.6 (Predasaurus2.29)-Funke 99 / 68 - Digipower SG2100 - Topfield 3000 CI-Pro
Gast Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Hebben ze daar geen Gouden Gids? [El Guida d'Oro?] Of een telefoonboek met bedrijvengids? Staan vast ook satellietwinkels in. http://www.pai.pt
lock Geplaatst: 10 december 2006 Geplaatst: 10 december 2006 Het handigste is om hem via Internet in Nederland te bestellen en naar Portugal te laten sturen(Ned.gebruiksaanwijzing) Hij heeft een Pace en dus een Irdeto2 kaart en dan zou ik gaan voor de Maxplus 2100+ , daar kan de kaart zo in. "That's another fine mess you've got me into"
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen