mobieltje Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Nieuwe versie VLC media player v0.8.6 klik hier Ik heb een probleem met de Web Interfase van mijn Dreambox, loopt vast met WinXP SP2 en explorer 6.0 Weet iemand een oplossing? Groetjes, Mobieltje
IceKiller Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 gebruik firefox. Dreambox 800 + barry allen + 160gb | Dreambox 500 | Dreambox 7020 + 120G + usb stick..
Gast Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Bij mij loopt de nieuwe vlc mediaplayer 0.8.6. niet naar behoren. Ik gebruik firefox. Firefox loopt als ik hem gebruik vast. Ik ben weer terug gegaan naar vlc 0.8.5 deze loopt goed. Dit alles bij het gebruik van programma DCC webinterface stream van dream naar pc. Wie heeft deze ervaring ook? Groetjes JaJa
mobieltje Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Geplaatst: 12 december 2006 Het werkt voor geen meter. Als volgt heb ik het gedaan: Firefox geinstalleerd De nieuwe VLC geinstalleerd (vinkje geplaatst bij Mozilla) Proxy uitgezet. Web-Interfase gestart. Tot zo ver werkt het. Klik nu op Web-X-TV en hij zit zo vast ala een huis. Groetjes, Mobieltje
ranico Geplaatst: 12 december 2006 Geplaatst: 12 december 2006 Wat zijn jouw specifieke reden om met VLC v0.8.6 te werken. Ik had enige tijd terug ook eerste VLC v0.8.5 geinstalleerd, wat ook nogal problemen gaf, en in ergens in forum werd er aangeraden versie v0.8.4a te gebruiken. Dit gebruik ik momenteel ook, zonder problemen. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
mobieltje Geplaatst: 12 december 2006 Auteur Geplaatst: 12 december 2006 Citaat: Wat zijn jouw specifieke reden om met VLC v0.8.6 te werken. Ik had enige tijd terug ook eerste VLC v0.8.5 geinstalleerd, wat ook nogal problemen gaf, en in ergens in forum werd er aangeraden versie v0.8.4a te gebruiken. Dit gebruik ik momenteel ook, zonder problemen. Gewoon een nieuwe versie testen. VLC v0.8.5 heeft altijd perfect gewerkt bij mij, alleen als je explorer 7.0 gaat installeren moet je een aanpassing doen klik hier voor de oplossing Groetjes, Mobieltje
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen