Ga naar inhoud


[Sony DVP-K330 DVD speler] La gaat niet dicht


Gast JJK

Aanbevolen berichten

Mijn jongste telg heeft met haar hand de DVD lade dicht geduwd. Nu wil deze niet meer dicht. Als we op start, openen/sluiten, aan/uit drukken gaat de la wel automatisch dicht, maar na enkele seconden ook weer open. Iemand enig idee hoe dit is op te lossen?

 

Groet, JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites


Bedankt voor je hulp WPW. Ondanks dat het om een DVD-speler gaat en niet een PC heb ik toch de la open gemaakt en daarna de speler weer aangezet. Helaas nog steeds hetzelfde probleem. Als ik op de uit knop druk gaat de la dicht, maar i.p.v. dat de stanby er in springt gaat de la weer open. Pas na diverse keren aan7uit drukken gaat de speler ook daadwerkelijk uit met de la dicht. (Weer aanzetten opent de la weer)

 

wat betreft je tweede optie: Ik heb hele dure speaker sin de hoek staan. Leek me geen goed idee. Ik geloof wel dat ze het begrijpt, want er kunnen geen DVD's meer bekeken worden.....

 

Groet, JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed, schroevendraaier gepakt en de bak geopend. Naast de laser zat een piepklein vierkantje (1.5 x 1.5 cm). Stukje speelgoed van de jongste telg. Ik geloof niet dat er blijvende schade is ontstaan. (Ook niet aan mijn dochter).

 

Probleem is dus opgelost.

 

Groet, JJK

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...