Jump to content

Verschil tussen PIC en EEprom

Guest

Recommended Posts

Hoi, Zoals je wel zult begrijpen ben ik helemaal nieuw op dit gebied, ik ben aan het stoeien met een goldprogrammer.<P>Ik heb het startpakket eens bekeken, en toch houd ik een paar vraagjes over :<P>Wanneer ik m.b.v. de secanix editor kijk naar de eeprom hexfile van mijn kaart, dan zie ik een hoop idents staan maar dus niet die van Canal digital 00 19. nu het vreemde toch ontvang ik de canal digital stations.<P>je zou vertwachten dat ik dan die zenders ook niet zou kunnen ontvangen..<P>iemand een idee waar ik verkeerd ga???<P>groetjes Ferry...

Ik zou graag willen, maar ik ben toch gebonden aan de software voor mijn programmer?<P>Hier moet ik een EEprom file selecteren, en daarna de PIC file.<P>Ik wil graag een beetje experimenteren met de diverse providers b.v. een van de providers verwijderen.<P>ik las in de handleiding van het starterspakket iets over het secanix44 pakket, waar kan ik dit vinden???<P>groetjes Ferry....

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.