Ga naar inhoud


[7000S] Harddsik problemen (slecht te formateren)


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb de db al 2 jaar en heeft al die tijd zonder problemen gewerkt. Sinds kort heb ik een plasma tv aangeschaft en moets ik alles opnieuw aansluiten sindsdien werkt de harde schijf niet meer naar behoren, ik dacht dat deze gecrasht was dus een nieuwe geinstalleerd. maar ook deze geeft de zelfde foutmelding.

A). de hdd is slect te formateren pas na een keer of 3 werkt het

B). als ik iets wil opnemen geeft de db dat de hdd vol zit ik, moet eerst wat wissen

C). Hdd weer formateren alles prima hij neemt weer op totdat ik de db uizet dan gaat het weer van voren af aan.

D). als ik een film wil bekijken die ik heb opgenomen gaat de db vastzitten na ongeveer 10 min. ik moet hem dan opnieuw opstarten.

 

Wie kan mij helpen

Link naar reactie
Delen op andere sites


2 verschillende harddisk. het toeval zou groot zijn maar niet uitgesloten.

 

hoeveel "lucht" krijgt je dreambox ? is ie niet ergens weggemoffeld waar ie niet kan ademen i.v.m de nodige koeling ?

wat gebeurd er als je eens een nieuw image installeerd en dan het liefst "from scratsch" ?

 

 

 

 

merDe

deze ruimte is te huur
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hij wordt zeker niet te warm hij staat nu boven op een kastje ipv erin maar ik ga hem nu helemaal opnieuw installeren, maar ik heb het idee dat het een hardware probleem is. De hdd die nu gemonteerd is, is hagelsteen nieuw dus die is goed.

 

Het image wat ik draai is flubber the sequel

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...