Ga naar inhoud


(7025) bestandsmode bereiken


spongebob

Aanbevolen berichten

wellicht kijk ik er gewoon over, maar waar op de dreambox7025 kan ik mijn bestanden op de harddisk benaderen? Op de 7020 was dat heel eenvoudig, maar op de 7025 toch iets complexer.

 

Ik wil eigenlijk mijn map met mijn mp3tjes bereiken om af te spelen. Misschien bestaat er al een soort jukebox-plugin voor de 7025, maar rechtstreeks in de file mode geraken, lijkt mij ook wel eens handig.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
wellicht kijk ik er gewoon over, maar waar op de dreambox7025 kan ik mijn bestanden op de harddisk benaderen? Op de 7020 was dat heel eenvoudig, maar op de 7025 toch iets complexer.

Ik wil eigenlijk mijn map met mijn mp3tjes bereiken om af te spelen. Misschien bestaat er al een soort jukebox-plugin voor de 7025, maar rechtstreeks in de file mode geraken, lijkt mij ook wel eens handig.


In Gemini 2.0 is er een media player. Ik denk dat die in het menu staat.
Link naar reactie
Delen op andere sites

er is inderdaad de mediaplayer, maar die is niet handig in het doorploegen van grote aantallen bestanden (een duizendtal). Dat ging in de filemode van de dreambox7020 heel handig met het overspringen naar links/rechts en vooral met de lettertjes op de 1...9-toetsen. Dat lukt niet in de mediaplayer.

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik heb nog even rondgekeken tussen de plugins en ik vind die mediaplayer net iets te beperkt in het gebruik: zo kan er dus niet links/rechts worden gescrold door de menu's en moet je kijken naar een toch wel heel klein venstertje.

 

Terwijl het allemaal toch veel eenvoudiger kan: bv. de plugin PicturePlayer zit wel zeer goed in elkaar. Eigenlijk moet er gewoon een soort mp3player komen die heel erg lijkt op de PicturePlayer (zeker het scrollen naar links, rechts en naar boven en naar onder) zou er mijns inziens dringend moeten komen.

 

Idealiter wordt zo een mp3player met een shuffle/random-functie uitgewerkt (een random-functie die mp3tjes plukt uit/over verschillende mappen

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

schop omhoog: concreet: ik wil gewoon goed kunnen navigeren tussen al mijn mp3mapjes die per artist/groep zijn gerangschikt (zoals in de bestandsmode bij de vorige dreamboxversies.

 

En dat is wat die mediaplayer gewoon niet kan met zijn veels te kleine venstertjes. Jammer. Hopelijk komt er snel een update want op dit moment ben ik verstoken van al mijn mp3tjes op mijn dreambox (ik geraak niet verder dan de A en B artiesten...)

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

hopelijk komt er snel een gemini-update met de functionaliteit dat je gewoon in de bestandsmode kan navigeren zoals bij de 7000 en de 7020...

dreambox 8000 2TB | 4x dvbS2 | image LT6 v5 | LG SL9000 LED47

visiosatG4 | 4x Spaun 411 4/1 | quadALPS | 13-19-23-28

TV Vlaanderen | Canal Digitaal | Sky UK | Telesat | CanalSat

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...