Ga naar inhoud


[TF4010plus] Melding "no signal" na half uur aanstaan.


raptor

Aanbevolen berichten

een vriend van mij heeft een topfield 4010 plus gekocht en deze geeft na een half uurtje aangestaan te hebben de melding no signal in het beeld.

 

beetje vreemd want het beeld blijft gewoon en de signaal sterkte is 85 % en dito kwaliteit dus dat moet geen probleem zijn.

 

het 2e probleem is dat bij het zappen de melding fatal error verschijnt en dit gaat pas weer weg als de ontvanger volledig uit is geweest.

 

de lnb is een edison quad lnb en de ci is een aston seca dual 1.07

 

zijn er meer mensen die deze problemen hebben of hebben we hier een gevalletje maandag ochtend apparaat ???

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb dat probleem niet. Wel dat het soms in het begin al misgaat, of dat ie te vroeg gaat zeuren om de kaart dat ie er niet inzit, terwijl ie er wel inzit. Net alsof ie dat net te laat doorheeft. Dan krijg je weer zon popup.

Ik heb nog niet echt heel veel ermee gedaan (heb nog geen smartwi dus ik moet telkens kaartje lenen) maar ik denk dat er idd nog wat probleempjes erin zitten.

 

ik heb trouwens een 4000plus, info:

 

systemid 3406

loader: L5.14

device: v5.3.2

firmware: TF-NPC4P- 1.01.05

laatste update: juli 14 2006

 

aston module 2.1400

applicatieversie: 2.1400T

hardware: 1.0000

cicas: 1.0002

boot: 1.0300

CA versie: Aston 2.0r11

Link naar reactie
Delen op andere sites

De 4000 plus , system ID 3406 ,zit weer andere software in dan de 4010 plus, system ID 3436 , we hebben hier op de zaak al meerdere aangesloten en allemaal hetzelfde probleem na een half uur valt tuner 1 uit , tuner 2 blijft wel aanwezig , het probleem schijnt software matig te zijn en is al aan de importeur doorgegeven

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 5 weken later...
  • 3 weken later...

Ben wel benieuwd naar die oplossing.

Bestaat het probleem echter nog steeds? Ik hoor er hier niets meer over en kan me niet voorstellen dat niemand langer dan een half uur naar ned 1 kijkt.

Zelf heb ik een TF 4000plus met loader 406 en niet de 4010plus (Zie "KLIK" in posting hierboven) en heb geen problemen.

Keep sending 'm up! VU+Duo op Pli, Amiko 8900 Alien, Visiosat Bisatellite G4 + 17/8 multiswitch (en op reserve een TF 4000plus)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...