Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 Ik snap het niet meer. De dreambox heeft prima gewerkt maar sinds ik een CDsmartcard gebruik gaat naat eninge tijd alle zenders op zwart behalve de zenders die ik met de sc kan ontvangen Dit gebeurt onwillekeurig soms na 5 min soms na een half uur. Als ik de dreambox reboot doen alle zenders het weer. Maar daarna hetzelfde. Ik heb aan de instellingen niets verandert sinds ik de sc gebruik, had ik dit wel moeten doen? Alle zenders van alle paketten vallen dan weg . Ook duurt het met de sc 5 min voordat ik beeld heb op de nl kanalen. Weet iemand wat ik fout doe?
Ome Merde Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 heb je debugging aan staan toevallie ? die wil je /var wel eens vol laten ebben als je het mij vraagt. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 draai je op de cccam ? deze werkt uitstekend met zowel share als org kaart samen.
Gast Geplaatst: 18 december 2006 Geplaatst: 18 december 2006 waar ik debugging kan vinden ben ik nog niet uit, ik draai inderdaad op CCcam Wat moet ik bij softcam instellingen veranderen? staat nu nog op standaard heb veel geprobeert te veranderen maar dat werkte slechter , helemaal geen beeld. Pli fulbber/ Cccam 1.2.1 THX Roel
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen