Ga naar inhoud


[Aston Xena/Simba] nieuwe firmware


Gast Aston79

Aanbevolen berichten

er is sinds vandaag (18 december 2006) weer een nieuwe firmware voor de Aston Xena 1700/1600 en de Simba's

 

Citaat:
December 2006 , the 18th

 

New Version 4.23

 

Astra 1

 

12.603 - 22.000 - Horizontal

 

Programs capacity extended to 3.600 by cancelling the "datas"

 

A factory reset and new installation is needed

 

Factory Reset = Menu + type 6 7 8 7

 

de Xena 1500 en de 1800HD/2000 en de Wamba's hebben een andere firmware dus deze is niet geschikt voor deze ontvangers.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb hem er ingeladen maar de factory reset nog niet uitgevoerd.

Kwestie van wachten tot ik weer tijd heb om eens alles opnieuw in te stellen.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

ik zou dat nog niet doen als hij goed werkt !

 

heb het hier wel gedaan en dan moet je natuurlijk alles weer instellen, dat is het probleem niet maar ik kan TVV niet meer bovenaan in de lijst krijgen. Bij de vorige versie klikte je op de lists knop bij de kanaallijsten en de kanalen weren vanzelf in de volgorde van TVV gezet (dus één op 1 enzo) nu staat de TVV transponder helemaal onderaan.

het zal wel te bewerken zijn hoor, maar heb er ook nog niet echt de tijd voor gehad om alles manueel te veranderen en dat brengt me bij het 2de probleem. Ik gebruik SetEdit Aston 2.00 en ik kan een kanaallijst wel uploaden (van de ontvanger naar de PC lezen wil niet lukken) maar de Aston past ze niet toe (dus is naar mijn ervaring de SetEdit Aston software momenteel niet bruikbaar met deze versie van de firmware).

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zou wel kunnen dat de seteditaston weer niet werkt voor de nieuwste firmware.

Volgens ik me herinner heb ik dat vroeger ook al eens voorgehad.

Dat lijstprobleem van TVV is voor mij niet echt een probleem.

Maar ik heb een draaibaar systeem en dan moet ik de motor weer voor iedere satelliet instellen en dat neemt wel wat tijd in beslag, maar het komt er wel eens van. Ik hoop dat ze in de update ook de satellietlijst voor draaibare systemen hebben aangepast want deze was nu wel al iets verouderd.

Iemand die zich de ant and aardvark tekenfilms herinnert ? ---------> (bezoek mijn site via mijn profiel)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...