Ga naar inhoud

Vista is GEEN kopie van MAC OSX

Gast JJK

Aanbevolen berichten

Er doen zich onder ons MAC gebruikers nogal wat geruchten de ronde als zou Vista met bepaalde features sterk op MAC OSX lijken. David Pogue van de New York Times bewijst helaas dat MAC gebruikers het helemaal bij het verkeerde eind hebben.

Video

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is toch sarcasme hoop ik ??

want die argumenten zijn echt te belachelijk voor woorden (natuurlijk nemen ze niet alles precies zo over zoals bijv. Mac OSX).

Trouwens welke revolutie brengt IE7 .. idd Tabed Browsing, iets wat we bij Linux (oa.) al jaaren kennen bij bijna ieder browser (trouwens ook op windows bij Firefox).

het enige wat MS kan is dingen (ideeën) stelen en dan zeggen dat het hun innovaties zijn.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb jaren lang een MAC notebook gehad. Een Powerbook 5300. Is al weer een paar jaar geleden.

Ik was er zeer ontevreden over. Het was een mechanisch graf, ging iedere keer wat stuk of er brak weer eens wat af voor de zoveelste keer. Veel te duur en behalve het Office pakket draaide er eigenlijk niks op.

Toendertijd wilde ik www van T-Online voor de MAC..mooi niet dus. Pas vele jaren later was dat beschikbaar en ga zo maar door. Ik moest zelfs een printer kopen die alleen voor MAC´s te gebruiken was een een speciale MAC monitor voor veel te veel geld. Om over het totaal overgeprezen keyboard maar niet te spreken.

Ik begrijp die halstarrige mening over hoe geweldig MAC´s zijn helemaal niet.

Ik heb het tenminste nog niet ontdekt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Ik heb jaren lang een MAC notebook gehad. Een Powerbook 5300. Is al weer een paar jaar geleden.
Ik was er zeer ontevreden over. Het was een mechanisch graf, ging iedere keer wat stuk of er brak weer eens wat af voor de zoveelste keer. Veel te duur en behalve het Office pakket draaide er eigenlijk niks op.
Toendertijd wilde ik www van T-Online voor de MAC..mooi niet dus. Pas vele jaren later was dat beschikbaar en ga zo maar door. Ik moest zelfs een printer kopen die alleen voor MAC´s te gebruiken was een een speciale MAC monitor voor veel te veel geld. Om over het totaal overgeprezen keyboard maar niet te spreken.
Ik begrijp die halstarrige mening over hoe geweldig MAC´s zijn helemaal niet.
Ik heb het tenminste nog niet ontdekt.

Ik denk inderdaad dat dat vroeger het grote probleem was met MAC. Ze probeerden teveel de "Mac" standaard door te voeren en er waren er maar weinigen die daar aan wilden. Echter, in de afgelopen jaren is er veel verandert. Er komt steeds meer soft beschikbaar en het bedienings gemak is gewoon beter doordacht dan op een Windows PC. Dat er Mac gebruikers zijn die zo "anti" Windows zijn is puur vanwege de problemen die windows hen telkens weer gaf. Hoe lost men een windows probleem op: Opnieuw opstarten of opnieuws installeren. Als dat niet lukt is het echt een probleem......
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het moet gezegd worden dat beiden hun verdiensten hebben. Zelf ben ik een Mac gebruiker, ik zou niet meer terug willen, maar voor sommige dingen heb je nu eenmaal een PC nodig.

Zonder de iMac waren de PC nog altijd maar uitgerust met een seriële en een parallelle poort. En het is misschien wel zo dat de interface van Vista een beetje op de Aqua graphics van Mac OSX lijken, maar komaan, wie zaagt er over het feit dat beide systemen nu een doorzichtig venster kunnen afbeelden.

Philips DSR 7121, Multytenne Single en TV-Vlaanderen toppakket

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen