Ga naar inhoud


[TF5510pvr] Welke harde schijven zijn geschikt?


Gast micheldg

Aanbevolen berichten

Welke merken/types zijn goed en welke af te raden? In de verschillende topics en fora vind ik nogal wat tegenstrijdige berichten. Indien mogelijk graag volledige type vermelden. Bedankt.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Dit is al enorm veel langsgekomen..... je kunt dezelfde gebruiken als in de 5000/5500 pvr... Samsung is over het algemeen niet duur en vooral stil. Ik raad je aan om in ieder geval geen Maxtor te kopen............

Het moet trouwens een pata schijf zijn en geen moderne sata !!

 

 

O ja... tot 320 Gb is sowieso geen probleem qua grootte en al door velen uitgetest.

Synology DS414 + DS1815+(8GB) + iPad Pro 10.5 64Gb (iOS 11) + iPhone 7+ 128 GB (iOS 11) + MacbookPro 15" 2016 (MacOS  High Siera 10.13)  + Apple Watch Series 3 (WOS 4) + Apple TV3 + Apple TV4 + Nvidia Shield + Microsoft Gecertificeerd.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, ik een maxtor, 160 gb. erin zitten en dat zonder problemen. Wel een 5400 toeren schijf nemen, anders verandert je Topfield in een stofzuiger!

 

(ik heb laatst een Samsung spinpoint 7200 toeren schijf getest, wat een bak herrie! eerder een Samsung 5400 toeren disk: geen problemen, echter deze was maar 80 gb en zat steeds vol)

Dreambox 8000 & VU+ Duo
Synology DS201 NAS
ITV van KPN + digitenne

LG55B6V Oled TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

nou nou het verschilt dus nogal wat per ontvanger.ik heb er nu een 250gig in van samsung en ook nog eens 7200 rpm en ik hoor m niet,zit in een topfield 5510.heb er tevens een pckoelerfan ondergebouwd,deze draaid op half vermogen zodat je die ook niet hoort en het toestel dus heerlijk koel blijft.en voor de mensen die er een grotere hd in willen zetten 300gb is max

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...