Ga naar inhoud


Foutmelding 16F84..DE OPLOSSING..!!


Gast

Aanbevolen berichten

Helemaal ziek werd ik ervan..3 dagen alles geprobeerd ..complete messageboard(s) afgezocht..faq,s..ALLES..!<BR>Zelfs op de chat hier het via djazzie geprobeerd..Maar wat ik nou echt niet snap..ik ben een beginner..(heb nu wel veel geleerd trouwens).wat ik dus echt niet begrijp is er zit hier op dit board zoveel know-how..en iedereen speculeert maar wat..DE OPLOSSING is de Pentium 3 ( ik heb een p·.500mhz.160 mb)..is gewoon te snel..!!<BR>op mijn P3 via ICPROG v1.03..de melding error op 000h...<BR>Nou heb ik uiteindelijk alles op mijn laptop aangesloten..amd-k6..266mhz..32mb..En wat schets mijn verbazing..HET LOOPT PERFECT..!!<P>Verified..100%...pic-hex no problems..eeprom perfect..Deze pic-kaart loopt als een trein nu..!<P>Ik gebruik een Mastercrd programmer , maar ook voor al die andere programmers met HET probleem op deze pic-cards ..ga naar een kennis met een tragere computer en wedden dat het je lukt !!<P>ok..de uitdaging is nu aan alle ervaren lui die hier zitten..schrijf nou eens een programma wat de com-port ..ongeacht je computersnelheid..monitored en regelt zodat dit soort problemen history zijn..<P>Verder niks dan lof over deze site ..SAT4all.is uitstekend..<BR>keep up the good work..<P>Cya, <BR>Mastercloser..<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


hehehehehe. dat is dus niet de oplossing . Maar een oplossing . Het ligt er gewoon aan wat voor onderdelen op dat moederboard zijn gebruikt om je compoort aan testuren ... ze moeten toch ergens op bezuinigen ...<P>gr dj

Link naar reactie
Delen op andere sites

Je kan ook het progje "slowdown"gebruiken,<BR> dat schakeld de cache van je proc uit..<BR>want daar heeft het tenslotte mee te maken !<BR>je vind het vast wel ergens op het internet en anders heb ik het nog wel ergens..<BR>succes!

Link naar reactie
Delen op andere sites