Ga naar inhoud


Het maken van een DVD


Gast

Aanbevolen berichten


Citaat:
Wacht even, dar begrijp ik niet. Wat is het probleem met registreren?


Op elke website een login/password nodig hebben is irritant. Ik begrijp ook niet zo heel goed waarom veel fora tegenwoordig niet eens meer bezoekers gewoon willen laten lezen. Dat je voor posten een login nodig hebt, okay. Maar het lijkt wel of veel forums hun informatie alleen willen 'delen' als je 'incrowd' bent. Heel irritante ontwikkeling, imho.

just my 2 cents
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, sorry: ik kan niet zomaar andermans bestand plaatsen. Dat zou ik zelf ook niet leuk vinden.

Het is misschien handig voor dit soort zaken een speciaal e-mailadres aan te maken.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo zie je maar weer: wat voor de één simpel is, is voor een ander een hele klus. Overschat een ander niet is dus de boodschap. Het is volstrekt je eigen vrijheid om van aangeboden informatie wel of niet gebruik te maken. En je hoeft echt niet steeds te melden als je iets niet gebruikt.

Mochten velen van u liever hebben dat ik via dit forum voortaan geen informatie verspreid: laat het even weten, dat scheelt mij weer een hoop werk. Op andere forums wordt dit wel op prijs gesteld: als je wilt ben ik zo verdwenen van dit forum.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Rob, jou inzet tav de inverto wordt door mij zeer op prijs gesteld.

Maar dit is een forum, en als we het een keer niet met elkaar eens zijn, moet dat kunnen en dan maar niet meer posten is natuurlijk onzin.

 

Ps heb nog een leuke voor je, wat dacht je van een handleiding in .jpg formaat, deze kunnen we dan in de bibliotheek plaatsen onder een eigen map in de Inverto.

VU+ Duo2 - PrismCube

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee, je hoeft het niet met elkaar eens te zijn, maar als er gesteld wordt dat ik deze info beter voor me kan houden is de boodschap wel erg duidelijk hoor. Daarom wil ik even weten of er meer zo over denken, want dan ga ik mijn tijd aan andere dingen besteden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hallo Rob,

 

IK vond het wél welkome info. Van Mij mag je doorgaan!

Het is één keertje GRATIS aanmelden waarna je er weer een boel info bij krijgt.

Tenzij je, in dit geval, geen Duits kunt (geldt ook voor Engels, en sommige hebben zelfs problemen met NL :-)) ) dan zal je moeten wachten op een NL vertaling o.i.d.

 

Ga zo door!

-- Samen komen we er wel. --
2 x Rebox RE-9000HD (L1.54) beide met FW versie 1.11.62
Clone+

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Het is één keertje GRATIS aanmelden waarna je er weer een boel info bij krijgt.

Dat Duitse forum heeft idd heel erg veel informatie. Alle vragen, ook van Hollanders, worden snel en meestal ook zeer adequaat beantwoord.
Je moet inderdaad wel Duits begrijpen. Er is echter ook een Engelstalig hoekje, waar je vragen kwijt kunt.
Ik heb op dat forum in ieder geval heel veel geleerd.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...