Ga naar inhoud


canal numeriqeu in viacces.Waarom?


Gast

Aanbevolen berichten

geen echt nieuws eigenlijk,maaer waarom zenden de franse kanalen ook masal uit in viacces?met een astoncrypt en een viacces module in één ontvanger is dat wel vervelend.<BR>altijd een kader "no rights for this programme".<BR>Waar vind ik meer over viacces? niet alleen hacks intereseren mij maar ook andere viacces<BR>zaken.welke kanalen gebruiken de viacces codering?<BR>ik heb voor mijn viacces ci ongeveer 280 gulden betaald,is dit teveel?<P>------------------<BR>voor alle update's zie<BR>http://www.geocities.com/digital_sat_2000

Link naar reactie
Delen op andere sites


Hi,<P>ik veronderstel dat je een originele TPS kaart hebt ? Anders haal je toch gewoon de kaart uit je viaccess ci, of de CI in zijn geheel smile.gif <P>Ik heb dat probleem niet op een F1-VACI met integrated Via, een Aston ci en een Irdeto 4.60Se .. allemaal tesamen in de box, en werkt perfecto ... <P>Geen "No rights for this program" gezwam aangezien de box wel ziet waar ie moet zijn.<P><P>------------------<BR>Cheers<BR>Filo.Fx@Advalvas.be<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Diegene die ze voor 180 piek leverde kan hem niet meer leveren voor dat geld...of weet jij misschien een andere zaak dit dat wel kan. 280 piek is redelijk hoor...Zie ze voor tussen de 250 en 299 gulden regelmatig op het net verschijnen<P>Satwatcher<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...