Spotvogel Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Ik schakel met Diseq een aantal LNB's; met lijsten van anderen komt het nogal 's voor dat ik de boodschap krijg :"service not found". O.K. Dan kan ik naar manual search gaan, de afstemfrequentie met 2 verhogen, dan krijg ik een lock, en als ik dan scan en save heb ik de kanalen op die transponder; maar op een hoop andere receivers kan je dan gewoon de LO van de LNB even wat veranderen, 10598 in dit geval. Maar hoe ik ook zoek, ik vind nergens een LNB-menu in de PLI? En roep nu niet allemaal dat ik m'n LNB's moet gaan vervangen, ik ken meer mensen met dit probleem, het vangbereik van de DB is gewoon niet zo best, andere receivers hebben deze makke niet.....
hemertje Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 menu - setup - service searching - satellite configuration DM8000 + DM800SE + VU+DUO + Wavefrontier T90 + 10LNBs Hemertje.Dreambox Webmaster Sat-nerds Moderator Plinux Member
Spotvogel Geplaatst: 7 januari 2007 Auteur Geplaatst: 7 januari 2007 Ha! Dank! Ik lees je antwoord en ik denk "wat lult die vent", daar heb ik toch al gekeken????? Maar nog 's goed gezocht, uiteindelijk de non-standard gevonden, toen 's op een LNB-nummertje gedrukt, en voila! Overal even 9748 en 10598 van gemaakt, en gaan.....! :-)) Dank, ongetwijfeld ook nuttig voor anderen!
Gast Geplaatst: 7 januari 2007 Geplaatst: 7 januari 2007 Bedoel je dat je na over te schakelen een 'service not found' melding krijgt maar uiteindelijk na een paar seconden tóch ook beeld op de gewenste zender krijg? Dat is wat ik sinds gisteren o.a. op bijna alle BBC kanalen heb... Wellicht in de settingslijst zelf recht te zetten of werkt dat niet??
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen