Ga naar inhoud


niks wil nog lukken


Gast

Aanbevolen berichten

hallo ik ben net een poosje aan het prutsen met m'n nokia d-box<BR>maar niks wil lukken ik heb al allerlei<BR>programmaatjes gedownload maar wil me gewoon niet lukken<BR>zelfs niet wanneer intro's erin wil zetten<P>wie wil mij helpen mij op gang te brengen?

Link naar reactie
Delen op andere sites


Ik heb gisteren zo dboxje in mijn handen gehad. Dat ding werkt niet fameus moet ik zeggen, tien preselects en das alles.<P>Ik had nog nooit keys gezien hiervoor noch geprogt.<P>Wel hier op het board, in de download sectie staan key's voor irdeto en daar staan ook key's bij voor een dbox.<P>Ik ben dan maar wat gaan experimenteren. Moest niet ver gaan zoeken. De eerste key's die ik op het kaartje zette werkten direct. Dus eens goed gaan kijken in de download sectie en je kan niet missen. Nog een tip ze staan in een zip file en ik dacht gezien te hebben dat erbij stond "dbox.hex"<P>rgds<P> <BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by r.albert:<BR><B>hallo ik ben net een poosje aan het prutsen met m'n nokia d-box<BR>maar niks wil lukken ik heb al allerlei<BR>programmaatjes gedownload maar wil me gewoon niet lukken<BR>zelfs niet wanneer intro's erin wil zetten<P>wie wil mij helpen mij op gang te brengen?</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat is precies de vraag ? lukt het niet om een kaartje aan de gang te krijgen ,of lukt er iets net de dbox niet?<BR>In het laatste geval is dit bericht een beetje off topic ,daar is een apart topic voor , te weten het mm9500/9600.<BR>Intro's zijn aan te passen met uli's dvb control centre en zijn te vinden op <A HREF="http://www.dominance.de" TARGET=_blank>www.dominance.de</A>

Link naar reactie
Delen op andere sites

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by satdigital:<BR><B>Ik heb gisteren zo dboxje in mijn handen gehad. Dat ding werkt niet fameus moet ik zeggen, tien preselects en das alles.<P>Ik had nog nooit keys gezien hiervoor noch geprogt.<P>Wel hier op het board, in de download sectie staan key's voor irdeto en daar staan ook key's bij voor een dbox.<P>Ik ben dan maar wat gaan experimenteren. Moest niet ver gaan zoeken. De eerste key's die ik op het kaartje zette werkten direct. Dus eens goed gaan kijken in de download sectie en je kan niet missen. Nog een tip ze staan in een zip file en ik dacht gezien te hebben dat erbij stond "dbox.hex"<P>rgds<P> </B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>mijn dank is groot <BR>hartstikke bedankt<BR>en als je nog leuke dingen tegenkomt voor die d-box<BR>wil het dan ff mailen<BR>groetjes albert

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...