groeselt Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Hoi, heb veel gelezen over het aansluiten dream op plasma. Maar ik heb nu philips 5331 en dreambox 7000 via gewone scart. Maar wat geeft nu eigenlijk het beste en het scherpst beeld?
Bigfoot Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 met component zou het ietsje mooier nog kunnen zijn nog beter is met HDMI / DVI maar dan moet je wachten op de Dreambox 8000 denk ik
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Dat component beter is dan rgb geldt volgens mij voornamelijk voor dvd-spelers, waar component progressive scan ondersteunt, en rgb niet. Maar de Dreambox ondersteunt sowieso geen progressive scan. En de video switch van de Dreambox is ook niet ingericht voor component. Zonder modificaties op de print heb je dan (afhankelijk van de TV) grote kans op een kleurzweem in beeld. Ik zou het dus gewoon op rgb houden. Greetz, Lion.
Gast Geplaatst: 11 januari 2007 Geplaatst: 11 januari 2007 Citaat: rgb is gewoon scart ? Ja, maar cvbs (composite video) gaat ook via de scart. Als je de box via scart aangelsoten hebt, en je schakelt in het menu van cvbs naar rgb, dan met je duidelijke verbetering zien. Dan is het OK. Greetz, Lion.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen