Ga naar inhoud


[500C] Reageert heel vreemd op afstandbediening


djkoelkast

Aanbevolen berichten

Mijn 500C doet sinds gisteren gek, ik heb Gemini 3.30 + MGCamd/NewCS met een aangepaste newcs.xml, gsub en omdat het beeld af en toe stopte heb ik in de mg_cfg de waarde van AU op 01 gezet en het stoppen van het beeld was voorbij.

 

Alleen nu als ik bv op tv druk dan reageert ie de 1e keer niet (LED knippert ook niet), de 2e keer wel. Dan druk ik bv op naar boven om een andere zender te zoeken en hij reageert niet, na een keer of 4 drukken reageert ie wel alleen blijft ie maar doorscrollen en kan ik het niet stoppen tenzij ik een keer of wat op exit druk.

 

Nieuwe batterijen of dichterbij de box zitten helpt niet (zit er trouwens niet ver vandaan normaal).

 

Wat kan dit zijn? Iemand een idee?

 

ohja: gisteravond deed hij het weer normaal nadat ik 10 sec de stekker er uit had, maar nu doet hij dus weer raar en ook de stekker er uit hielp tot nu toe niet...

 

Link naar reactie
Delen op andere sites


wat je moet doet test eens met dcc of die het dan wel goed doet daar zit zo

afstandbediening in maar eerst wel ff in je box voor deze afstandbediening

kiezen test dat even dan weet je meer suc 6

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sorry, als je het programma dcc heb en deze aanzet zie je rechts boven in dcc een afstandbeding klik daar op dan kan je de dreambox met deze afstandbeding je box gewoon bewerken

Alleen moet je dan wel in menu, geavanceerde instellingen daar zie je afstandbeding staan kiezen voor zilver 7000

dan kan je testen of je box in orde is <ik hoop dat het zo duidlijk is <

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...