Ga naar inhoud


[TF5000pvr] Geen usb aansluiting met PC


faster

Aanbevolen berichten

hallo

 

heb mij juist een topfield ontvanger aangeschaft van het type TF 5000 pvr met harde schijf van 300 gb

Wil deze topfield aansluiten met de pc via USB maar de pc wil de USB aansluiting niet erkennen , werk onder windows XP prof

en heb paar maal de topfield drivers verwijderd en opnieuw geinstaleerd

maar altijd hetzelfde probleeem ,onbekend en mogelijk slecht werkend apparaat heeft er soms iemand een oplossing voor dat probleem ?

 

dank en groeten

Link naar reactie
Delen op andere sites


de verbinding is nu oke , heb de 5 meter usb kabel aan de printer gekoppeld , en kreeg geen verbinding met de printer , dus defecte kabel , geruild tegen een andere kabel , nu alles oke ,

maar heb wel een ander probleem , kan de settings en bestanden downloaden naar de pc en omgekeerd , maar met TFDn-usb , kan ik geen firmware instaleren naar de topfield , nochtans doe alles volgens de volgorde dat ze voorschrijven .

dus TFDN software opstarten met uitgeschakelde topfield , de map met de firmware aanklikken en dan downloaden ,daarna start ik de topfield op en er gebeurd gewoon niets , het scherm van de tofield meld wel e-06

Link naar reactie
Delen op andere sites

ben in bezit van de duitse versie , tf 5000 pvr black panter ,

zou hetzelfde zijn als de europese tf 5100 en de 5010 pvr , enige verschil dat de duitse versie alleen duitstalige handleiding heeft , dus heb de firmware genomen voor de 5010 /5500 op datum van 13 juli 2006 , of moet ik de duitse firmware downloaden van de tf 5000 /5500 pvr op datum van 11-2006 ??

ik neem aan dat het allemaal dezelfde versies zijn , maar de handleidingen verschillen van land tot land

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nee je moet de firmware van de blackpanter downloaden bij Topfield, de firmware van de 5000pvr 5010pvr enz wil er zo niet in.

Als het goed is heb je system id. 486.

link

VU+ Ultimo 4K - DVB-C FBC - DVB-S FBC Tuners - VTI Image.

Dreambox 8000HD PVR - 2x DVB-C 2x DVB-S Tuners - OpenATV, Image.
Multi Focus Dish E85, 28,2E - 23,5E - 19,2E - 13E - 9E

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...