Ga naar inhoud


triax 64 cm met mulitfeed-hobby project


vmb

Aanbevolen berichten

Beste Satters,

Zijn er mensen met een triax 64cm opstelling met multifeed (triax alu-multifeed voor 4 posities) op astra1,2,3, en HB?

Ik wil als hobby dit eens uit proberen. Ik ben benieuwd naar jullie ervaringen, want ik heb vernomen dat 78 cm toch wel minimaal is.

Ik wil in ieder geval goed/betrouwbaar/stabiel signaal op Astra 1, overige maakt me niet zo heel veel uit. Als deze posities enigszins stabiel zijn is dat leuk mee genomen, maar Astra 1 moet betrouwbaar zijn (ned.zenders, vandaar)

 

Wie heeft hier ervaring mee?

post-33587-1318258999,7312_thumb.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites


ik denk dat 64cm te klein is ik heb twee dagen terug bij een vriend een 88cm geplaatst weliswaar met twee LNBs voor astra en hotbird waar 8 ontvangers op aangesloten zitten via een verdeler

het af regelen van de LNB is een nauwkeurig klusje bij 88cm dus ik denk bij 64cm nog nauwkeuriger en zeker met 4 LNBs

Mvrgr Sigma

DM8000HD-PVR/DvD_DM7020HD-V2_DM800Se-V2_DM525

Harddisk Samsung 2TB__Tuner A :draaibaar Tuner B :vast Tuner C Tuner D

Vantage 8000 S TWIN HDTV PVR

Link naar reactie
Delen op andere sites

Astra 1+2(evt.+3) zal wel lukken van wat ik heb gelezen, maar de Hotbird erbij gaat lastig worden.

 

Ik zou in de focus Astra 3 zetten, 1 en 2 er omheen, en verderop de Hotbird LNB erbij, daar ontvang je dan misschien Hotbird 7A/8 nog met een sloot error/BER op.

Visiosat Bisat 19,2/23,5/28,2, Triax 54cm Hotbird, Spaun/Maximum/Axing/Satconn switches

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...