EwOk Geplaatst: 18 januari 2007 Geplaatst: 18 januari 2007 Hoi, Dit heeft bij mij altijd gewerkt met XBMC volgens het volgende script in XBMC: <bookmark> <name>8 - Dreambox</name> <path>smb://dreambox;root:dreambox@192.168.123.34/Harddisk/Movie</path> </bookmark> Nu heb ik een upgrade gedaan naar de laatste versie van XBMC, en het werkt niet meer. Echter, de nieuwe Tuxbox feature werkt wel?? Ik draai Gemini 3.3. Deze is trouwens ook nieuw...wellicht dat het dan met Gemini te maken heeft. Heeft er iemand een mogelijke verklaring? Alvast bedankt! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
marcel1970 Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Volgens mij heeft de nieuwste xbmc geen XboxMediaCenter.xml meer, dus moet je dit anders oplossen... je kunt evt via smb workgroups op de hdd van je db komen maar dat moet je bij gemini even handmatig goed instellen (samba instellingen)... bij pli staat dit standaart al goed.. suc6 "My next wife will be normal"
EwOk Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Geplaatst: 19 januari 2007 Weet je misschien wat de samba instellingen moeten zijn? >>>>> May the Force Be With You <<<<<
marcel1970 Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 het is me ooit is gelukt met dit draadje gelukt...nu gebruik ik altijd pli dus met gemini kan ik je verder niet helpen "My next wife will be normal"
Gast Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Sinds dat ik Pli gebruik werkt het aanmaken van een mount op de samba (op een xbox) niet meer. wat ik lees over de laatste pli garnet gaat het daar ook niet werken; door allerlei meldingen van ondersteuning van de mount functionaliteit. Hierdoor kan ik dus geen opnames meer streamen vanaf de xbox via de dreambox en opnames lukken door het ontbreken van de juiste mounts ook niet meer. Iemand ervaringen met dergelijke opstelling? gr H
marcel1970 Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 hier werkt het prima met pli flubber zelfs met mijn xbox 360 (ism mce)kan ik de hdd van de db gewoon bereiken en opnames streamen "My next wife will be normal"
EwOk Geplaatst: 20 januari 2007 Auteur Geplaatst: 20 januari 2007 Hoi, In gemini moet ik gewoon Samba installeren...en het werkt! Bedankt! >>>>> May the Force Be With You <<<<<
TopMusic Geplaatst: 22 januari 2007 Geplaatst: 22 januari 2007 Bij de nieuwere images moet je behalve samba 2.0 installeren, ook een vinkje setten achter File-Sharing in het Expert Menu, zonder dit zet de dreambox de samba sharing niet aan. Mocht je dreambox op je home-netwerk aangesloten zijn kun je dit controleren door in je verkenner als adres \\dreambox in te vullen, als het goed is krijg je dan 2 mappen te zien. De werkgroep kun je aanpassen in de dreambox zelf, namelijk onder /var/etc/smb.conf (gemini) Succes VU+ Duo 4K SE DVB-S2X FBC, 320Gb Hdd, VTi 15.0.3 Stable. ChannelMaster 1.0m offset - Inverto Ultra Black Twin, 18"Act(RVS) + V-Box2 Wavefield T90, 12x Lnb (39East - 5West)Maxim64 Multibeam 80cm 3x lnb (East 13, 19.2, 23.5)
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen