JBnl Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Er is een plugin voor de 7025 om je mail te lezen op je dreambox. Je kunt het onderwerp lezen en tevens de inhoud van je mail. Hallo, LasMail Mailbox POP3 reader Version 1.00 This plugin for 7025 decoder read multiple POP3 mailbox. After instalaltion restart decoder and start it. Define a new Mailbox, if configuration file is not found a message advise you to create a new MailBox in config file. To manage account press 'Menu' button. At the moment plugin read multiple mailbox and show email content. Tanks to Ferbius and 3c5x9 for support. Installation is for Gemini and Colosseum image New version Lasmail 110 *news adding to the diagram, keys colors to you icona that it exits in the list plugin account to the serveur protected logon (gmail as an example) fix varies Hier te vinden: http://www.i-have-a-dreambox.com/wbb2/thread.php?threadid=51220 Veel plezier. groeten,JBnl
Ome Merde Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 download, zie bijlage. niet iedereen heeft een account bij IHAD. de plugin is btw. al weer een half jaartje oud, maargoed, maakt niet uit , als het maar werkt. merDe deze ruimte is te huur
Gast Geplaatst: 19 januari 2007 Geplaatst: 19 januari 2007 Die had ik ook al geinstalleerd , maar als je met je afstandbediening je account gaat maken kom ik niet verder, Ik kan dit teken @ niet maken met de afstandbediening.
JBnl Geplaatst: 19 januari 2007 Auteur Geplaatst: 19 januari 2007 De plugin is een half jaar oud maar de update is recentelijk. En aangezien ik er niets over gezien heb meld ik het even omdat het zeer goed werk. groeten,JBnl
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Citaat: Die had ik ook al geinstalleerd , maar als je met je afstandbediening je account gaat maken kom ik niet verder, Ik kan dit teken @ niet maken met de afstandbediening. Hier zowat hetzelfde probleem, ik zou een % teken moeten hebben, kreeg ik ook niet op het scherm met de afstandsbediening.
Gast Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Heb het al opgelost. In de map /etc staat een file die heet LasMail.conf. Daarin kun je accountgegevens wijzigen, heb van de . een @ gemaakt en het werkt nu goed.
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen