Danique Geplaatst: 20 januari 2007 Geplaatst: 20 januari 2007 Hallo, Is er iemand die 2 maal een 8 in 1 DiSeqc swits aan de gang heeft op een dreambox 7025 met een wavefrontier T90 De instelling van de lnb's in geavanceerd geeft mij een probleem zoals je weet kan hij diseqc 1.0, 1.1 en 1.2 aan maar hoe gebruik dat op de gebruiksaanwijzing hebben ze over commmitted A(1) uncommittedA(1) commmitted B(2) uncommittedA(1) commmitted C(3) uncommittedA(1) commmitted D(4) uncommittedA(1) commmitted A(1) uncommittedB(2) commmitted B(2) uncommittedB(1) commmitted C(3) uncommittedB(1) commmitted D(4) uncommittedB(1) volgens het protocol 1.1 Maar ik kom de C en de D nergens tegen in het menu van de DM7025 Dus als er iemand is die mij op het spoor kan zetten ben ik zeer blij want ik kijk nu op simpelmenu A B C D dus 4 stuks terwijl er 8 geschakeld kunnen worden Gr Danique Een dag niet gezapt is niet geleeft Dreambox 7000 Image Hydra 1.09 Dreambox 7025+ Image newinigma 2 Dreambox 7020 HD Image newinigma 2
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen