Ga naar inhoud


proggen


Gast

Aanbevolen berichten

Wie kan mij nou eens duidelijk uitleggen in het nederlands hoe ik een kaartje moet proggen (seca)piccard 1.0 progger 1.1 kaartje. hoe moet je de keys schrijven,waarin,waarna, ik word er maf van en zie door de bomen het bos niet meer, er is zo veel te lezen dat ik alles door elkaar haal.Ik wil het graag leren van iemand alvast bedankt smaksmak@planet.nl

Link naar reactie
Delen op andere sites


Als je nu al maf wordt ....STOP DAN ONMIDDELLIJK met DEZE HOBBY....<BR>Anders - - - goed lezen en veel uitproberen.Voor dat je het beseft ben je een gevorderd SATBOBBY-ist<P>Groeten<p>[This message has been edited by Borry (edited 20-12-2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Borry ik geloof dat jij goed moet lezen omdat er staat dat door de vele informatie ik niet meer weet wat ik moet doen en stoppen met deze hobby nooit ik vind het erg interesant en ik wil alles weten. groetjes Smak

Link naar reactie
Delen op andere sites

Beste Smak. De opmerking was er een met een ;-). Ik kan me best voor stellen dat je moeite hebt met alle mogelijkheden van de Sat. Maar gewoon doorbijten. Hoe meer SAT hobby-isten, hoe beter.Goede tip: in de Hopper Guide van deze maand (nr35) staan onder het hoofdstuk --Help! ik wil een schotel en Zorgeloos zappen -- veel duidelijke info voor beginnende Sat-vrienden.<P>Veel suc6 ermee.<P>P.S. probeer ook eens de Chat afdeling. is soms erg leuk.<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...