Gast Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Ik heb zelf een dreambox 7000s en kijk weleens naar de wwe feeds op 12.5 west, ook kan ik deze stream bekijken via mijn vlc player of via web-x-tv( ook vlc )op de pc. Nu is mijn vraag of ik deze stream kan delen met iemand buitenshuis zodat we samen kunnen kijken naar één stream? Misschien dat iemand mij hier enige uitleg over kan geven, alvast bedankt.
_Bartje_ Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 Je internetverbinding zal hier normaal niet snel genoeg voor zijn. MVG Bart
polle58 Geplaatst: 24 januari 2007 Geplaatst: 24 januari 2007 http://www.sat4all.com/forums/showflat.p...;page=0#1171089
kanarya Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Citaat: Ik heb zelf een dreambox 7000s en kijk weleens naar de wwe feeds op 12.5 west, ook kan ik deze stream bekijken via mijn vlc player of via web-x-tv( ook vlc )op de pc. Nu is mijn vraag of ik deze stream kan delen met iemand buitenshuis zodat we samen kunnen kijken naar één stream? Misschien dat iemand mij hier enige uitleg over kan geven, alvast bedankt. Dat kun je wel maar je moet hem demuxen en met vlc player.Pm me maar
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen