Ga naar inhoud


software van card-writer


Gast

Aanbevolen berichten

Nou dacht ik eindelijk wat slimmer te worden!! Het leek dat ik eindelijk begreep hoe mijn keys te editen.<P>Groot probleem! Het diskettje met de software van de ***geen-reclame*** werd door mijn computer als infected beschouw. Na het repareren, schijnen er stukken te missen, waardoor de software niet werkt en ik weer even ver sta!!!<P>Iemand die weet waar ik die software kan vinden? Zag het in eerste instantie niet op de downloads staan.<P>Heb overigens steeds meer plezier om oplossingen te zoeken. Jammer dat het allemaal niet eens kan voorgedaan worden, ik zou al veel verder staan!<P>Verder zou ik de leden willen bedanken voor hun vriendelijkheid t.o.v beginners. Alle begin is moeilijk!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Groot probleem dat begrijp ik maar een antwoord kunnen we met deze informatie eigenlijk niet goed geven....<P>Waarom niet ?? Er zijn tig soorten cardwriters en sommige gebruiken speciaal voor deze ***geen-reclame*** gemaakte programma's dus.... daarom niet.<P>Vindt rot om tegen je te zeggen maar in de misc sectie van de DL staan voor de meeste cardwriters goede programma's.<P>Satwatcher

Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou ik heb het toch nog anders opgelost! Beschadigde file van ***geen-reclame*** opgezocht op het net en de ontbrekende file in het bestaande programma gedownload, en...het werkt!<P>Met dit wil ik zeggen het programma, de rest wait en see! gezien dat de vorige virus nog altijd problemen op mijn poorten geeft, wacht ik nog even om te checken. Ik moet zeggen, dat er veel virussen niet alleen op het net staan, maar ook op de diskettes van de programmer en andere die door de handelaren worden geleverd. Altijd eerst scannen en dan nog!!!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...