Ga naar inhoud


[7020] twee vragen over opnemen op harddisk


humaxxx

Aanbevolen berichten

hallo,

 

ik heb net een harddisk in m'n 7020 gezet. Ik heb een tweetal vragen over het opnemen op de harddisk

 

Als ik iets opgenomen heb en ik ga in het menu naar bestanden (het mapje). Dan begint die gelijk met afspelen met het laaste wat je gezien hebt. Kun je dit veranderen zodat die gewoon de mappen weergeeft met daarin de opgenomen bestanden

 

Is het mogelijk om een programma wat je aan het bekijken op te nemen en een bijvoorbeeld een een minut later te kijken........zodat er een vertraging in zit van een bepaalde tijd.........is bijvoorbeeld handig als je naar de wc moet of zoiets

 

PS ik draai met gimini 3.3

 

Alvast bedankt

 

humaxxx

2x Dreambox 8000 openpli 7.2
19 & 23 east

Link naar reactie
Delen op andere sites


Citaat:
hallo,

ik heb net een harddisk in m'n 7020 gezet. Ik heb een tweetal vragen over het opnemen op de harddisk

Als ik iets opgenomen heb en ik ga in het menu naar bestanden (het mapje). Dan begint die gelijk met afspelen met het laaste wat je gezien hebt. Kun je dit veranderen zodat die gewoon de mappen weergeeft met daarin de opgenomen bestanden

Is het mogelijk om een programma wat je aan het bekijken op te nemen en een bijvoorbeeld een een minut later te kijken........zodat er een vertraging in zit van een bepaalde tijd.........is bijvoorbeeld handig als je naar de wc moet of zoiets

PS ik draai met gimini 3.3

Alvast bedankt

humaxxx


Dat laatste is mogelijk door gewoon op 'pause' te duwen (gele knop als je gekleurde knoppen in die modus staan, wisselen van modus kan je door op 'video' de duwen). Dan zet hij het beeld stil en begint die dus vanzelf op te nemen. Als je terugkomt van het toilet, duw je gewoon op play (groene knop). Ondertussen blijft de opname gewoon doorlopen.

Dat automatisch afspelen staat ergens in de opties dacht ik, maar daar ben ik niet zeker van.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...