Ga naar inhoud


ProgDVB + PMCAM -> (ProgDVB + WinCSC) + (Humax +HSIC) + NewCS geen updates.


IanPH

Aanbevolen berichten

Enige tijd geleden heb ik hier al eens een vraag over gesteld maar doe dat nu nog maar eens met de hoop dat iemand mij hiermee kan helpen. Een tijd geleden had ik op mijn HTPC ProgDVB met poormanscam draaien. Ik kreeg daarmee netjes elke maand de updates binnen. Op een bepaald moment heb ik mijn oude Humax ontvanger in de slaapkamer neergezet. Ik heb op mijn server die toch dagennacht aan staat, NewCS geinstalleerd. Nu verbind ProgDVB via NewCSC en de Humax via HSIC met NewCS op m'n server en alles werkt perfect totdat het einde van de maand nadert. Dan heb ik opeens geen beeld op verschillende kanalen terwijl zowel m'n HTPC als m'n Humax vrijwel dagelijks gebruikt worden en er geen update gemist kan worden.

 

Nu vraag ik mij af of er voor mij situatie een oplossing is die blijft werken zoals dat nu werkt, maar die dan wel netjes elke maand update. Het mooist zou cardsharing vanuit poormanscam zijn, omdat ik weet dat die wel gewoon netjes update, maar dat blijkt niet te kunnen. Of toch?

 

Alvast bedankt voor eventuele reacties,

 

Ian

Ian

 

Setup: Huis vol HTPCs met DVBLink TVSource/NWP Server

(Skystar HD2 + TBS6981 -> DVBLink TVSource 3.2/NWP 3.2/ACamd 0.6.2.0 met OSCAM 1.00-un_svn b4011

)

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...