Gast Geplaatst: 30 januari 2007 Geplaatst: 30 januari 2007 Beste mensen. Ik zit met een probleem.sinds een week of 2 loopt mijn ci module vast(is een standaard canaal digitaal scm module) Nu dacht ik probeer deze eens te updaten.maar,ik ga dan zoeken op mn receiver, (arion af 9300pvr)via menu en dan common inter face en software updaten.maar krijg dan de melding na enige tijd-download mislukt- terwijl dat als ik de versie van mn ci module bekijk dat deze toch al vrij oud is,lijkt mij aan de datum te zien.(software versie 1.01.005.firmware 1.01.01 mediaguard ver- 1.01 r04(19-01-04) download id6 Dus wat kan ik hier aan doen? is er een mogelijkheid om een update via het internet te doen of is er nog geen nieuwere versie verkrijgbaar? of moet dat gewoon via ota gaan?(maar dat lukt dus niet) En weet er iemand een site waar ik gewoon mn receiver kan updaten. want als ik een nieuwe versie van onze buurmannen (duitsland) via het arion board wil gebruiken,(als ik de kans krijg om m te downloaden)krijg ik steeds op mn receiver bij het installeren (incorrecte waarde) hopende op een grandioze hulp!(want minimaal 4x in een avond de module erin en eruit trekken is ook geen pretje) met vriendelijk groet vince (cuijkseboy) arion 9300pvr 80gb (versie 2069) quattro lnb 100cm dish scm ci module cds kaart
Pinda Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 Voor zover ik weet is er nog nooit een update geweest voor de mediaquard cam. De Mediaquard cam loopt niet erg lekker in een Arion, ik heb deze cam ook, in de Topfield die ik had heb ik nooit problemen gehad met deze cam (andere hadden weer wel problemen), maar in de Arion liep die ook vaak vast, ik heb hierdoor maar een XCam aangeschaft, deze werkt wel heel goed in de Arion,dit is een goede en betaalbare cam voor de Arion pvr.
Gast Geplaatst: 31 januari 2007 Geplaatst: 31 januari 2007 oke dankjewel. Maar waar doe jij de software updates dowloaden? want lees hierboven mijn vorige citaat. mvgr
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen