harleyke Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 sinds gisteren heb ik op de transponder van ned.1 praktisch geen signaal meer 45 %.op de transponder van sbs 77% zou het kunnen dat de lnb stuk is? gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
Albert_H Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 Het kan de LNB zijn, maar loop eerst even de verbindingen en het uitrichten na en kijk even of er niets in het DECT telefoongebeuren rondom veranderd is. Een DECT telefoon kan dit ook veroorzaken. Vaak is het verplaatsen van het basisstation naar een andere plaats dan een oplossing. Succes. Albert_H. Nextwave Plus 2500SUC met Canaal Digitaal kaart en penta 1.09, PCTVsat, Skystar 2, Skystar 1 CI, Technotrend V 1.3, DEC3000, 80cm schotel met twin LNB draaibaar op een SM3D12.
harleyke Geplaatst: 7 februari 2007 Auteur Geplaatst: 7 februari 2007 probleem opgelost, had de lnb vervangen bleef hetzelfde, daarna van schotel veranderd hetzelfde, naar een ander image overgeschakeld en opgelost volledige transponder terug, weet niet wat de oorzaak hier van zou kunnen zijn , is ineens gekomen, de image draaide toch al enkele weken. gr.harleyke. 1x dreambox 7000- 1x 7020-2x schotel astra1-2-3-hotbird.
jeevanhoof Geplaatst: 7 februari 2007 Geplaatst: 7 februari 2007 hoi, kijk toch maar eens je verbindingen na. Het probleem gaat meer dan waarschijnlijk terug komen. Ik had ongeveer het zelfde aan de hand. Bij mij was het kabeltje/verbinding tussen de LNB en motor slecht. mvg dreambox two , BigBisat met Smart Titanium, Alps, en 2 X Inverto Black Ultra VU+ solo2 met defecte tuners
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen