Jump to content

WANTED! slachtoffers "Verification Errors", gold*card 1.40

Guest

Recommended Posts

Hoi!<P>Ben al een heel poosje op zoek naar een oplossing van een mysterie: Bij gold*card 140 tijdens het laden van de EEPROM op mijn SMD, krijg ik TELKENS de foutmelding "Verification Errors"...<P>Ik heb dit zo goed mogelijk met screendumps beschreven op een site, <A HREF="http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm" TARGET=_blank>http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm</A> .<P>Ik vrees dat de EEPROM stuk is, maar wil graag andere mogelijke oplossingen testen.<P>MILLION DOLLAR QUESTION: WIE VAN JULLIE IS DEZE "VERIFICATION ERRORS" foutmelding bij gold*card 1.40 (of ergens anders) tegengekomen, en hoe opgelost?????<P>TACK SA MYCKET (Dank is GRRRROOOT int zweeds)<P>

in het programma gold 140 <BR>eerst voor je kaart erease gebruiken<BR>dan de pic programmeerd erna de eeprom<BR>en dan nogmaals de pic<BR>bij deze volgorde kreeg ik geen foutmeldingen meer zoals je beschreef<BR>misschien hept dit ook bij jouw<BR>ps ik gebruik een goldcard.<BR>noes

mijn oplossing voor een soortgelijk probleem<P>baudrate 9600<BR>protection disabled<BR>power up disabled<BR>watchdog disabled<P>eerste eeprom<BR>dan pic<BR>als je een verificatie fout krijgt nog een keer de pic proggen

Noes: Gedaan: eerst erase, dan pic, dan EEPROM (met de gebruikelijke "verification errors"), dan nogmaals de pic. <BR>Echter, bij het weer klikken op de EEPROM tab, en "read", krijg ik weer allemaal FF'jes. Dit betekent toch dat de EEPROM leeg is??<P>Hoi Satboele: Die instellingen doe ik altijd. Maar de verificatiefout gebeurt tijdens EEPROM programmeren, niet tijdens pic.<P>Het moet toch mogelijk zijn om te controlleren of er inderdaad IETS in de EEPROM geschreven kan worden? Dmv "read"?<BR>Of is er misschien een andere software waarmee je met de Goldprogrammer 1.0 (gelijk aan millenium I) kunt kijken wat er in de EEPROM staat??<P>Bij voorbaat heel hartelijk dank!<P>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.