Ga naar inhoud


WANTED! slachtoffers "Verification Errors", gold*card 1.40


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi!<P>Ben al een heel poosje op zoek naar een oplossing van een mysterie: Bij gold*card 140 tijdens het laden van de EEPROM op mijn SMD, krijg ik TELKENS de foutmelding "Verification Errors"...<P>Ik heb dit zo goed mogelijk met screendumps beschreven op een site, <A HREF="http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm" TARGET=_blank>http://www.struik.nu/sat/eeprom_e.htm</A> .<P>Ik vrees dat de EEPROM stuk is, maar wil graag andere mogelijke oplossingen testen.<P>MILLION DOLLAR QUESTION: WIE VAN JULLIE IS DEZE "VERIFICATION ERRORS" foutmelding bij gold*card 1.40 (of ergens anders) tegengekomen, en hoe opgelost?????<P>TACK SA MYCKET (Dank is GRRRROOOT int zweeds)<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites


in het programma gold 140 <BR>eerst voor je kaart erease gebruiken<BR>dan de pic programmeerd erna de eeprom<BR>en dan nogmaals de pic<BR>bij deze volgorde kreeg ik geen foutmeldingen meer zoals je beschreef<BR>misschien hept dit ook bij jouw<BR>ps ik gebruik een goldcard.<BR>noes

Link naar reactie
Delen op andere sites

mijn oplossing voor een soortgelijk probleem<P>baudrate 9600<BR>protection disabled<BR>power up disabled<BR>watchdog disabled<P>eerste eeprom<BR>dan pic<BR>als je een verificatie fout krijgt nog een keer de pic proggen

Link naar reactie
Delen op andere sites

Noes: Gedaan: eerst erase, dan pic, dan EEPROM (met de gebruikelijke "verification errors"), dan nogmaals de pic. <BR>Echter, bij het weer klikken op de EEPROM tab, en "read", krijg ik weer allemaal FF'jes. Dit betekent toch dat de EEPROM leeg is??<P>Hoi Satboele: Die instellingen doe ik altijd. Maar de verificatiefout gebeurt tijdens EEPROM programmeren, niet tijdens pic.<P>Het moet toch mogelijk zijn om te controlleren of er inderdaad IETS in de EEPROM geschreven kan worden? Dmv "read"?<BR>Of is er misschien een andere software waarmee je met de Goldprogrammer 1.0 (gelijk aan millenium I) kunt kijken wat er in de EEPROM staat??<P>Bij voorbaat heel hartelijk dank!<P>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...