Ga naar inhoud


Datums


Gast

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 werkende secafile's alleen zit er verschil in de(geldigheids)datum. Nu ben ik<BR>met "eepromedit" de file's aan het bekijken waar het veschil inzit, (zodat ik misschien zelf ook de file's kan bewerken) maar ik kan tot nu toe (nog) geen verschil vinden. Kan iemand mij vertellen of dit ook makkelijker kan.<P>b.v.d. Henri<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


De file's die werken zijn met een eeprom.HEX, en de file's die niet werken met eeneeprom.BIN, en "Eepromedit" kan geen bin file's lezen. Dus kan ik deze ook niet vergelijken. Daarbij denk ik dat de verschillen van een werkende en een niet werkende file zo groot zijn dat ik door de bomen het bos niet meer zie. Daarom dacht ik dat ik beter iets kon vergelijken waar weinig verschil in zit, en dan later als ik dat snap (waar het verschil van de datum in zit) een niet werkende file probeer te vergelijken zodat ik er een hoop van kan leren.<P>Henri<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik vindt het aardig dat je me wilt helpen Robbee, maar ik snap jammer genoeg niet wat je bedoelt met "examdiff" en "compare" als je me dat uit zou willen leggen b.v.d.<P><P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Examdiff is een programma waarmee je bestanden kunt vergelijken ( comparen in het engels ). Je kunt 2 files aangeven die vergeleken moeten worden en examdiff geeft naast elkaar de 2 files weer met daarin aangegeven de verschillen. Ik hoop dat dit wat duidelijker is.<P>Groeten, Robbee

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...