Ga naar inhoud


[all] Nieuwe sattaz Dreamboxsettings


Gast Kimble

Aanbevolen berichten

bedankt voor de goede settings in 2007

en ga zo door in 2008.

de beste wensen aan onze sattaz.

greetings george en jacki

groeten bully2

______________

vu plus duo paint it black.sam.640gig .azbox primium + paint it black. jaeger 1224 el .no name dish 120 cm.

Link naar reactie
Delen op andere sites


  • Reacties 188
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Beste reacties in dit topic

Beste reacties in dit topic

  • 2 weken later...
Origineel bericht van: Hoeba
Sattaz bedankt!

Heb het er ook opgezet en werkt lekker.
Een goede start van 2008!


Heb nog een aanvulling, denk ik.
Op de Sirius 5 oost zit op 12073, H, 27500 een zender die OCK heet, op mijn Echostar na een blindscan.

Groetjes,
Hoeba

DM 600 S PVR 160 GB, OpenPli, DM 8000 S/C, OpenPli, Nokia Dbox2 C, PB-7, Cisco dvb-C, RaspberryPi 2b

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met dreamedit settings erin geladen echter krijg alleen canal digitaal 19.0 zenderlijst maar helemaal geen boeketten. staat alleen verwijderd item ??? Al veelvuldig sttings veranderd echter dit nog nooit meegemaakt. Draai nu wel sinds kort met PLi® Iolite 2008 op een dm7000.

Kan iemand mij de paden vertellen waar alles in moet staan ?

Please help

 

gr tedje

Link naar reactie
Delen op andere sites

niemand een idee, ik lees dat er meer last van hadden maar niet echt de oplossing. ook met dreamset lukt het niet. ben nog nooit tegen dit probleem aangelopen. heb nu maar even pet123 setting via menu erin gezet, dat gaat wel goed. iemand suggesties ? ik ben namelijk wel fan van de sattaz settings (-;

Link naar reactie
Delen op andere sites

Origineel bericht van: tedje1967
niemand een idee, ik lees dat er meer last van hadden maar niet echt de oplossing. ook met dreamset lukt het niet. ben nog nooit tegen dit probleem aangelopen. heb nu maar even pet123 setting via menu erin gezet, dat gaat wel goed. iemand suggesties ? ik ben namelijk wel fan van de sattaz settings (-;


Tja, met Happyllama editor totaal geen problemen met Sattaz settings. Je ziet toch wat er in beeld komt te staan? dat komt dus ook in je box! Of gebruik je geen happyllama ?


Ik zie net dat je al vaker deze editer hebt gebruikt (vast wel de nieuwste versie gebruikt), ligt dus echt aan je Dreambox, Wellicht even resetten en nog eens proberen. Ligt niet aaan sattaz z'n settings in ieder geval.


Oja, Sattaz, nog bedankt voor je settinglijst, beetje laat maar goed.

Dm8000-Newnigma \\ Big-Bisat \\ West: 5/0,8 Oost:4,8/9/13/19,2/23,5/28,2/42 \\ Ziggo

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik zeg ook niet dat het aan de settings ligt, ik vind het een hele mooie lijst en daarom spijt het mij dat ik de boeketten er niet in krijg. ik gebruik de niewste versie van dreamedit ja en heb dit vele malen vaker gedaan. maar zie nu even niet wat ik verkeerd doe. Kan ik de boeketten er ook handmatig inzetten en zo ja, waar moet ik die plaatsen ? heb ik eerder nooit naar gekeken omdat dreamedit voldeed. Met Pli Hel nooit geen problemen gehad. Dit is de eerste keer dat ik ze in Pli Il wil zetten. Oja, draai nu wel in dual boot met hel, maar weet niet of dat verschil maakt ??

 

gr en dank voor de reakties

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...