Gast Gullie Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: sattaz sattaz Dreamboxsettings van 31 december 2007 ------------------------------------------------------------- Ik mis sommige zenders zoals b.v. PRO7 HD en SAT1 HD.
milili Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Weet iemand hoe ik met de hand hier ook het 2de tele 2 tv kanaal erin krijg ??? ik wil eventueel wel effe kijken wat er op het 2de net van tele2 is maar kan het niet vinden in de lijst. of kijk ik er overheen ?? bvd Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
milili Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 ik heb het al stond op een andere plek was voorheen waarschijnlijk een andere zender. bedankt. succes Milili Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2 en altijd online. Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.
Gast sattaz Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: Gullie Origineel bericht van: sattaz sattaz Dreamboxsettings van 31 december 2007 ------------------------------------------------------------- Ik mis sommige zenders zoals b.v. PRO7 HD en SAT1 HD. @Gullie, In de sattaz-Dreamboxsettings staan alleen zenders die door de Dreambox kunnen worden ontvangen. Pro7 HD en Sat1 HD zenden uit in de DVB-S2 norm. DVB-S2 kan door geen enkele (tot nu toe uitgebrachte) Dreambox ontvangen worden Met vriendelijke groeten sattaz
Gast sattaz Geplaatst: 3 februari 2008 Geplaatst: 3 februari 2008 Origineel bericht van: Anavatos Zitten op alle xxx zenders een kinderslot? en kun je de deze zenders ook niet oproepen via services, satellieten, etc.. in Pli Iolite? Volgende week loopt mijn analoge kabel abbo af en wordt er alleen nog via de DM 600 gekeken dus ik moet aan de slag om de zenders die de kleine niet mag zien te beveiligen. Kun je de "all services", (rode knop) etc. ook beveiligen/ niet toegankelijk maken?. @Anavatos, In de sattaz-Dreamboxsettings zit op alle xxx-zenders een kinderslot. Zowel de boeketten alsook de services zijn hiermee beveiligd. Naar wens kunnen xxx-zenders ook eventueel onzichtbaar worden gemaakt. Dat geldt ook voor "all services" (de rode knop). Zo werkt het in ieder geval bij mij met een Dreambox 7020 + Gemini 4. Of het bij andere images zoals Pli ook zo werkt weet ik niet. Met vriendelijke groeten sattaz
Alfi Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Heb het nog maar eens geprobeerd, maar in Iolite en Nemesis krijg ik de lijst er echt niet goed in. Alles wat ik zie is een heleboel "Verwijderd Item"'s. Wanneer ik mijn andere lijst (van humaxdreamsettings) er dan weer inzet werkt alles naar behoren. Rara? Alfi DM800 - OpenPLi - CCcam 2.1.4 - Wavefield T55
likus Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 De melding "verwijderd item" krijg ik alleen als de bijbehorende satelliet niet goed in de boeketten verwerkt is. Of, beter gezegd, als deze afwijkt van de in mijn box verwerkte satellites.xml. Dus, aanpassen van deze settings (of aanpassen van de satellietkenmerken in dreamset voordat ze naar de box verstuurd worden) zodat deze 2 aan elkaar gelijk zijn. DB800 op OpenPLi 2.1 en DB8000 op OpenPLi 4.0 met DVB-S2 en DVB-TQnap NAS TS-210 Canal Digitaal & DigitenneWavefrontier T55 / Triax 88met Satconn 1/10 / 2x Spaun 411
Gast Gullie Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: Gullie Origineel bericht van: sattaz sattaz Dreamboxsettings van 31 december 2007 ------------------------------------------------------------- Ik mis sommige zenders zoals b.v. PRO7 HD en SAT1 HD. @Gullie, In de sattaz-Dreamboxsettings staan alleen zenders die door de Dreambox kunnen worden ontvangen. Naar mijn bescheiden mening kan hij ze wel ontvangen maar niet weergeven. Je kunt met mijn 7025 een HD-zender streamen en zelfs opnemen. Afspelen kan dan via iets anders. Zo zit ik op het ogenblik op mijn PC via VLC naar HD Suisse te kijken. Zo zullen er nog wel meer HD zenders zijn die je via een omweggetje kan bekijken maar dan moeten ze wel in de zenderlijst staan. Ik heb hier ook een prima HD-streamer staan die bijna alle formaten kan afspelen. Ik heb geprobeerd de settings voor die zenders zelf in te geven maar weet niet alle gegevens te vinden, ook niet bij Lyngsat. M.vr.gr.
edje-ken Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Citaat: Naar mijn bescheiden mening kan hij ze wel ontvangen maar niet weergeven. als het dvb-s2 is kan hij ze niet ontvangen. edje Vu+ Solo2Dreambox 800s
Gast sattaz Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Origineel bericht van: Gullie Origineel bericht van: sattaz Origineel bericht van: Gullie Origineel bericht van: sattaz sattaz Dreamboxsettings van 31 december 2007 ------------------------------------------------------------- Ik mis sommige zenders zoals b.v. PRO7 HD en SAT1 HD. @Gullie, In de sattaz-Dreamboxsettings staan alleen zenders die door de Dreambox kunnen worden ontvangen. Naar mijn bescheiden mening kan hij ze wel ontvangen maar niet weergeven. Je kunt met mijn 7025 een HD-zender streamen en zelfs opnemen. Afspelen kan dan via iets anders. Zo zit ik op het ogenblik op mijn PC via VLC naar HD Suisse te kijken. Zo zullen er nog wel meer HD zenders zijn die je via een omweggetje kan bekijken maar dan moeten ze wel in de zenderlijst staan. Ik heb hier ook een prima HD-streamer staan die bijna alle formaten kan afspelen. Ik heb geprobeerd de settings voor die zenders zelf in te geven maar weet niet alle gegevens te vinden, ook niet bij Lyngsat. M.vr.gr. @Gullie, Je hebt een niet onbelangrijk deel van mijn citaat weggelaten: Citaat: Pro7 HD en Sat1 HD zenden uit in de DVB-S2 norm. DVB-S2 kan door geen enkele (tot nu toe uitgebrachte) Dreambox ontvangen worden Er zijn ook HDTV-zenders die in de "oude" DVB-S norm uitzenden. Die kunnen wel door de Dreambox worden ontvangen. Deze zenders kun je in de sattaz-Dreamboxsettings terugvinden in het boeket HDTV. HD Suisse is recent gaan uitzenden in die "oude" DVB-S norm en zal toegevoegd worden in de volgende versie van de sattaz-Dreamboxsettings. De DVB-S2 uitzendnorm heeft niets te maken met het formaat waarin het beeld en geluid wordt aangeboden aan de Dreambox/HD-streamer. De benodigde gegevens zijn overigens gewoon bij Lyngsat te vinden: http://www.lyngsat.com/hd Met vriendelijke groeten sattaz
kazbek007 Geplaatst: 4 februari 2008 Geplaatst: 4 februari 2008 Beste Sattaz, Ik ga je lijst nu ook weer eens proberen op mijn DM7000 (zoals eerder beloofd) Ik heb nu iets meer tijd binnenkort. Alvast bedankt! Groet, Kazbek007 ** Amiko Mini HD SE, ** DM500HD (OpenATV4.2), **DM500S(pli2.1), Xtrend 8000 (OpenPli),**Triax78cm met rotor Wat men niet kan waarnemen, betekent niet dat het er niet is! Zoek en gij zult vinden!
Kopernikus Geplaatst: 11 maart 2008 Geplaatst: 11 maart 2008 @Sattaz Wanneer kunnen we een update verwachten? Sorry voor het ongeduldig zijn.... Greetz, Kopernikus Dreambox's 8000PVR Open PLi, 7020Si & 600PVR - CCcam 2.1.4
Tisnix Geplaatst: 1 april 2008 Geplaatst: 1 april 2008 Eindelijk, na lang wachten is het vandaag zo ver Downloadsite VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Gast sattaz Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Origineel bericht van: Tisnix Eindelijk, na lang wachten is het vandaag zo ver Downloadsite @Tisnix, Misschien jammer dat de 1 april grap pas zo laat op de avon geplaatst wordt. Of wellicht is het juist daarom doeltreffender? Hoe dan ook, de nieuwe sattaz-Dreamboxsettings hebben helaas door omstandigheden enige vertraging opgelopen. Met vriendelijke groeten sattaz
Tisnix Geplaatst: 2 april 2008 Geplaatst: 2 april 2008 Geen probleem, je laatste settings doen het toch nog steeds... VUplus DUO / Dreambox 7025s / 500s /2x Moteck SG-2100 / 2x 1M Schotel zonder naam / 42 Oost-58 West /
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen