Ga naar inhoud


premiere zwart


jonas

Aanbevolen berichten

Hallo satfans,<BR>ik ben nieuw hier in dit forum, dus a.u.b. niet raar opkijken van eventuele rare vragen.<BR>Ben in bezit van een MM9500 met Ulis dvb soft met blokker. Ik heb een originele multichoice kaart en ook een piccard (16F84a en 24c16) en een goldwafer.<BR>Sinds enkele dagen was met de piccard alles zwart, geen C- en geen premiere. Met de originele kaart loopt alles prima inkl. PPV.<BR>Als ik de yoakam hex en bin files laad, werken met piccard alleen de NL zenders, premiere blijft zwart! (heb op beacon channel SEASONS getuned).<BR>Op diverse duitse board heb ik ook geen goede informatie kunnen vinden. Het starter pakket in de download geeft me ook een heleboel vraagtekens.<BR>Wie kan me een tip geven of de juiste files effe mailen zodat ik de piccard weer aan de praat krijg voor de feestdagen.<BR>Alvast bedankt,<BR>groetjes vanuit de Duitse Eifel<BR>Oh ja, ik hen een JDM programmer en een phoenix.

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites


Je praat dus over irdeto, er zijn werkende file's te vinden op: <A HREF="http://www.geocities.com/codecopyuk/" TARGET=_blank>http://www.geocities.com/codecopyuk/</A><BR>Ik kan de file's niet mailen omdat ik je Emailadres niet weet. Misschien staat het wel ergens maar ik ben ook nieuw en zie het misschien wel over het hoofd.<P>prettige feestdagen,<BR> Henri.<P>------------------<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Henri, bedankt voor jouw hint, ik ga de piccard vanavond proggen.<BR>By the way, mijn e-mail staat in het profile, dat kun je vinden door rechts boven effe de profule box aan te klikken.<BR>Tot nu toe heb ik mijn piccard alleen met een jdm programmer geprogt. Er werd vandaag (of gisteren) op dit board gesuggereerd, dat je de 24C16 op een piccard met vaste chips alleen met een phoenix kunt proggen. Nou, dat zie ik dus anders. Tot nu toe heb ik mijn piccard met vaste chips steeds alleen met een JDM geprogt, en het heeft steeds gewerkt (eerst de hex.loader, dan de bin, en dan de normale hex file).<BR>Geen phoenix nodig dus....<BR>adios<P>------------------<BR>

Greetz van Jonas

 

Pioneer 506-XDE plasma met Yamaha YSP-1000 Surround receiver; DM800; DM7000; DM500; Iphone 3G(S); iMAC 2.7i met SNOW leopard OSX; PS3 en WII; Apple TV

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...