Ga naar inhoud


Victor welkom!!!!


Gast

Aanbevolen berichten

Victor, dacht je nou echt de jongens van sat4all te slim af te zijn?<P>Ik denk dat je nog niet helemaal begrijpt hoe wij Texanen hier in de US omgaan met dit soort dreigende mailtjes.<P>Ik denk dat je ons beter maar eens kunt komen bezoeken hier in het zonnige Texas, dan zullen we jou dat eens fijntjes uitleggen.<P>Hierbij dan ook direct maar ons adres:<P>Sat4All<BR>430 Benmar Drive<BR>Houston<BR>Texas<BR>77060<BR>USA<P>Natuurlijk mag je de vrouw en kinderen ook meebrengen.<P>Als we jou ooit nog eens kunnen uitleggen hoe het Irdeto-Access systeem nou precies in elkaar steekt en welke fouten jullie nu precies gemaakt hebben, zullen we dat graag doen. Tegen betaling natuurlijk, want we zijn toch een potje commercieel hè.….<BR>(dat krijg je als je te lang in de States woont.)<P>Graag tot ziens,<P>Het Sat4All Team:<P>Joost, Martin, The Karaoke Man, TeeBee, The K[a]hn, Jazzie, CS0411, Satfreak en Satwatcher<p>[This message has been edited by SAT4ALL (edited 23 April 2000).]

Link naar reactie
Delen op andere sites


kan me vergissen, maar als ik gokken moet dan is er (weer) een dreig mailtje van één of andere anti-sat4free figuur geweest ...<P><P>------------------<BR>--==[ DeNnIs ]==--

Link naar reactie
Delen op andere sites

Euh... Ik denk dat ik een beetje te vlug gelezen had... en anti-sat4free als mensen-die-veel-geld-verdienen-met-sat geinterpreteerd had.<BR>En als je de prijzen hoort die ze durven vragen voor een AU irdeto (tot 15000BFR ongeveer 750 gulden) kan ik me best voorstellen dat ze het niet zo leuk vinden dat hun markt een beetje in elkaar valt als Martin een werkende AU op het net zet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...