Ga naar inhoud


Irdeto Seca


Gast

Aanbevolen berichten

Hoi,<BR>Ik ben afkomstig van het D2MAC traject en heb onlangs een SECA ontvanger gekocht met daarbij een Wafer programmer (DL-20) waarmee ik een 24C16 & een 16F84 kan programmeren. Nu werkt dit voor SECA zonder problemen. Kan ik deze kaart dmv andere hex & bin bestandjes ook gebruiken voor een irdeto ontvanger van Echostar ? Wie helpt mij met deze (domme ?) vraag...

Link naar reactie
Delen op andere sites


<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Arial">quote:</font><HR><font face="Verdana, Arial" size="2">Originally posted by juan:<BR><B>ja dat kan</B></font><HR></BLOCKQUOTE><P>Waar haal ik deze werkende bestanden dan ? <P>Voor SECA heb ik een duck en een kat bestand, zijn die er ook voor irdeto ? <BR>Ik ben nog niet zover dat ik ze zelf kan maken/editen. Gaat dat net zoals bij Voyager ?

Link naar reactie
Delen op andere sites

De procedure is precies het zelfde als bij seca, met de bijkomstigheid dat je NA het programmeren van de EEPROM nog een keer een een bestand met b.v. de naam iredeto.hex moet programmeren. Zie de Irdeto dowload-site.<P>groeten<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites

Yes,<P>Ik heb de bestanden maar geen beeld. Het is een Echostar DSB9800, ik kreeg meteen beeld met de ir0eepr.hex echter het beeld was meteen weer weg. Ligt dit aan de ontvanger of wellicht toch de verkeerde bestanden?<BR>Heeft deze ontvanger een CI ALLCAM of embedded cam? Moet ik de kaart een tijdje laten zitten? Wellicht is dat mogelijk (autoupdate) maar dan moet ik er wel zeker van zijn dat ik de juiste bestanden heb.<P>Gerrie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...