Ga naar inhoud


Aston DuoCam maar 1 decoder


mifi

Aanbevolen berichten

In mijn 7000PVR zit een Aston Dual module, maar ik zie niet dat hij ooit twee decoders tegelijk gebruikt. Bij PiP bijvoorbeeld, krijg ik maar 1 beeldje als beide signalen gecodeerd zijn.

Ligt dat aan een instelling of aan de software in de Inverto. Ik draai nog een oudere versie namelijk. De Aston module draait versie 2.17.

 

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het "dual" in deze CAM heeft bij de Inverto slechts weinig toegevoegde waarde: alleen het tegelijk bekijken in de PIP-mode van twee kanalen uit dezelfde stream (transponder) is daarmee als extra mogelijk. Dat is eenvoudig een hardwarebeperking van de Inverto.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik had eigenlijk gedacht dat hij in staat zou zijn om een programma op de HD te decoderen, terwijl ik ondertussen naar een ander gecodeerd kanaal zit te kijken. Dat is dus niet mogelijk, begrijp ik uit het vorige antwoord?

 

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kan inderdaad niet: de Inverto is hardwarematig slechts in staat één stream door de CAM te laten decoderen.

De Aston heeft dus slechts heel weinig vóór op b.v. de Matrix, die goedkoper is en uitstekend werkt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...