Ga naar inhoud


Archiveren en tijdstip met 7000PVR


mifi

Aanbevolen berichten

Als ik een gedecodeerde opname wil archiveren, dan is daarvoor een optie bereikbaar vanuit de Library, Menu, Persoonlijke planner knopje.

 

Hij vult dan automatisch een starttijdstip van aanstaande middernacht in en een eindtijdstip dat 'de lengte van het programma' verder ligt. Tot zover alles ok.

 

Maar nu verander ik het starttijdstip naar, bijvoorbeeld, 10:00 's-morgens op vandaag. Gaat ook goed. Maar het eindtijdstip wordt niet aangepast en ik kan er ook niet heen om het met de hand te doen.

 

Voorbeeld: programma van 55 minuten. Automatische starttijd op 23/2 om 00:00, automatische eindtijd op 23/2 om 00:55.

Nu pas ik het starttijdstip aan naar 22/2 om 10:00. Het eindtijdstip kan ik niet instellen en blijft staan op 23/2 om 00:55.

 

Voor de volledigheid: 22/2 is vandaag en het begintijdstip 22/2 om 10:00 is over krap een half uur.

 

Het gevolg is dat hij klaagt dat er overlap is met andere Ingangen in de Persoonlijk Planner (dat klopt) en ik krijg de optie om die te verwijderen (dat wil ik natuurlijk niet).

 

Doe ik iets fout of is deze optie eigenlijk maar half bruikbaar?

 

m

----

Ach, ik blaat ook maar wat. Maar wel met plezier!

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...