Ga naar inhoud


hulp gevraagd bij motor + positioner


Gast

Aanbevolen berichten

Ik ben vanmiddag begonnen met een motor(supermount) en positioner (RADIX) aan te sluiten. Met de witte knopjes op de motor heb ik de uiterste stand oost en uiterste stand west ingesteld.De motor liep uiteindelijk mooi van oost naar west, 180 graden. Daarna diende op de positioner via “store” eveneens de uiterste standen in geheugen te worden opgeslagen, daarna heeft de motor niet meer gedraaid. Duw ik op east dan komt de melding EL en op west de melding WL. Heb iemand een idee wat ik niet goed doe of wat er mis is. Je mag me ook mailen, graag zelfs: sateh75@hotmail.com<P>Groet en alvast fijne kerstdagen<P>Peter<BR>

Link naar reactie
Delen op andere sites


Heb je de draden wel goed vastgezet? Pak anders een voeding van 12v minimaal 3A of een accu en sluit de MOTORDRADEN daar op aan. Als je motor dan wel draait is die positioner de schuldige. Het kan ook zijn dat de sensor niet goed werkt. Als je dat wilt kontroleren moet je een ohmmeter op de sensor aansluiten terwijl de motor draait. Als hij dan telkens een kortsluiting geeft en dan weer niet is de sensor goed.<BR>Suc6, groeten BULLET!

Link naar reactie
Delen op andere sites

mischien een rare hersenkronkel<BR>maar zitten de moterdraden niet verkeerd dan draait hij naar west terwijl hij naar oost moet dan gaat het ook niet goed want dan wil hij naar west maar schakelt uit op de oost positie

Link naar reactie
Delen op andere sites

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...