Joecks Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 Hoi.... Wie weet in welke file de setting url's staan die je kan downloaden via bluepanel... (adons, download, settings) je ziet dan settingslijsten staan en ik wil daar een url toevoegen.. Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
jph Geplaatst: 25 februari 2007 Geplaatst: 25 februari 2007 In var/etc staat een xml file useraddon.xml en deze bewerk je door de server naar keuze in te geven en daarna kan je deze via de blauwe knop benaderen. ET9200 | Xsarius Rotor | NAS 2TB | USBStick 4GB
Joecks Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Geplaatst: 25 februari 2007 Dit heb ik geprobeerd, ik heb de useraddon.xml gedownload waar ik ook de joske settings download (hackweb.nl) , geplaats in de /etc directory vervolgens gereboot maar ik zie hem niet onder de download komen.. VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Joecks Geplaatst: 25 februari 2007 Auteur Geplaatst: 25 februari 2007 Ben er al achter, de file die ik gedownload heb is iets anders van opbouw dan de orginele, ik heb nu de orginele aangepast en nu zie ik hem wel in de lijst.. Nu nog even kijken of het werkt... Joecks VU+ duo + Triplesat + FamilieHD Image, telkens weer wat anders.. Momenteel : Blackhole + Tunisiasat addon 3.0 Skin : Army Gradient HD
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen