Ga naar inhoud

[DM7020/CF/FlashWizard] Alleen alternatieve image booten m.b.v. PC?

Aanbevolen berichten

Geplaatst:

Ik heb hier een DM7020 met een CF. Na een Boxman CVS geflasht te hebben, heb ik met FlashWizard de CF gemount/geformatteerd en de meest recente PLi-Garnet in drie versies op de CF geïnstalleerd. Draait op zich goed al is het resultaat van een alternatief image booten met FlashWizard wat onvoorspelbaar (soms het geflahste image en niet de image van CF).

Vroeg me echter af of ik om een alternatief image te booten altijd FlashWizard (lees de PC) nodig heb. Kan het ook op een andere manier (b.v. knoppen op de DM)?

Geplaatst:

krijg je nadat je een keer flaswizzard hebt gebruikt geen menu

meer van flashwizzard op je dreambox ?

dit is bij mij wel normaal ik heb geen CF gebruikt misschien dat het daardoor komt

ik heb alleen USB

succes laat je bevindingen wel even horen ik ben benieuwd.

succes

Dm 7020 Dm800 HD Venton HD Haupage Skystar 2

en altijd online.

Viasat 19.2, 23.5, 28.2 en 13.

Geplaatst:

@milili

Bedankt voor je reactie.

Nee, ik krijg geen menu op m'n dreambox. Ik hoopte al dat er zo iets was.

Ik vermoed omdat de huidige Pli-Garnet de CF niet als schijf herkend. Heb wel begrepen dat dit (de CF als schijf herkennen) bij de volgende release van PLi-Garnet opgelost zou zijn.

Of zou ik een verkeerd CVS hebben gebruikt?

Geplaatst:

@milili

Ik heb hem hoor. Ik heb m'n dreambox op de slaapkamer geplaatst en ben nog bezig met de installatie. Start hem dus altijd op van af de pc en kijk via dreamview.

Vanmorgen een harde reset van de dreambox gedaan, met de aan/uit knop, en er verscheen inderdaad eem keuzemenu op de tv (staat normaal uit om dat ik toch via de pc kijk). Opgelost dus!

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen