Ga naar inhoud


ASTRA HD vloeiend op je pc krijgen met ss2 hoe doe je dat?


docydoc

Aanbevolen berichten

80 tot 100% moet goed zijn om ook via de pc beeld optimaal binnen te halen.

HD kanalen even checken wat deze voor kwaliteit geven.

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Het probleem is nog niet opgelost maar ik ben toch al verder. Ik kon het niet laten mijn schotel beter af te stemmen (de elevatie van de schotel was niet optimaal). Ik krijg nu beter kwaliteit binnen maar HD is nog niet vloeiend. Ik ben er meer en meer van overtuigd dat alle verschillende parameters ontzettend belangrijk zijn in het vloeiend krijgen van HD beeld. Zie maar naar het uitblijven van de dreambox 8000 dit vraagt ook veel testwerk.

Transedit is een mooi programma om het aantal missed packets uit te lezen bij de ontvangst van 1 kanaal. Dit krijg ik nog niet op 0. Dit kan en is volgens mij nog een belangrijke hindernis om te nemen. (Mijn schotel staat op 75m van de ontvanger en pc en dit is misschien een reden) enfin zo blijven we bezig.

Docydoc

Docydoc 2 x DM800, multitenne, wavefrontier T90, Triax 110, htpc + beamer,

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja dit kan een reden zijn , je zou een test kunnen doen om het verlies te checken aan het einde van de kabel , zou een mogelijkheid zijn om een versterker te plaatsen want 75 mtr is wel veel en de pci kaart moet toch een behoorlijk sterk signaal binnen krijgen .

Pietsky Satellietsky

[color:"bleu"]Humax 5400 2x,Echostar 3000ip, Triax 78, Fibo 90, philips lnb, Vbox 2, Edison 0,2 lnb, Moteck SG 2100A.

TV Philips 42PF 9631-10,Philips HTS 9800W.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...