Ga naar inhoud


[SAB Explorer PVR SC] Keys uploaden


mickvangool

Aanbevolen berichten

Ik ben nieuw op dit forum, dus wil graag een probleem aan jullie voorleggen. Ik vind de oplossing niet in de berichten die ik al gelezen heb.

 

Het is me tot nu toe eenmaal gelukt om werkende keys in mijn SAB Explorer PVR SC te krijgen, maar sinds een recente upload kan ik de keys niet meer aanpassen.

 

Ik heb met de verschillende firmwares gewerkt, de originele van SAB S/W versie 1C80V1.05 en die van de DVBSTAND site S/W versie 1C80 V1.051 (hierbij verlies je wel het mooie SAB openingsscherm).

 

Als ik de V1.051 erin zet kan ik met Menu en 01117 de key edit pagina openen en patch aan of uit zetten. Bij V1.05 werkt dat niet.

 

De syteem settings luiden nu:

L/D Versie: 1.04

S/W Versie: 1C80V1.051

H/W: 2.00 (TWIN)

Last update: Feb 14 2007

Front: 107

 

Ik gebruik het programma Key_updater V1.10 om recente softcam.key files uit de upload sectie van sat_key.org naar de ontvanger te uploaden, dit geeft een succes melding, maar kanalen blijven steeds gecodeerd.

 

Omdat ik een keer de kanalen open heb gehad, moethet werken met deze ontvanger, maar ik kan dezelfde situatie niet meer terugkrijgen. Er moet een truc zijn maar ik vind hem niet.

 

Wat doe ik fout?

Heeft iemand met deze ontvanger het probleem opgelost? Dan zou ik graag horen hoe.

Topfield 7710 PVR HD, Samsung UE32C6800US, Multytenne, CD SECA3 in Mediaguard 3 CAM.

Link naar reactie
Delen op andere sites


Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...