Jump to content

Irdeto help

Antidot

Recommended Posts

Beste Hobyisten<P>IK heb een goldprogrammer met een goldkart, ik probeer via EEPromEdit225 mijn kaart te programeren ik doe alles wat daar staat om te doen (Key en Plainkey in te vullen) maar<BR>als ik de kaart in ontvanger Echostar 2500ip met CI irdeto all cam zet krijg ik melding "Insert Kaart in".<BR>Wat doe ik fout? <BR>A.U.B. help

<-Knip-><BR>melding "Insert Kaart in".<BR>Wat doe ik fout? <BR>A.U.B. help <BR><-Knip-><P>Hoi, ik heb de zelfde progger, <BR>in eerste instantie had ik eenzelfde soort probleem (iets andere foutmelding).<P>maar het is mij na veel proberen, en hulp van diverse mensen hier gelukt. <BR>Om te beginnen kon ik mijn goldprogger niet aansturen vanuit eepromedit, ik heb als volgt gewerkt.<P>1) mb.v. eepromedit een HEXfile gemaakt.<P>2) m.b.v. gold140 deze hexfile in de eeprom proggen.<P>3) daarna Irdeto.hex in de pic proggen<P>4) kaart in de ontvanger<P>5) relaxed zitten met een koude pint.<P>6) kijken maar..<P><BR>veel suc6, zoeffie<P><BR>

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.