Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Hallo allemaal, Mijn 7020 loopt sinds vandaag vast en ik wil graag een nieuw image erop zetten. Momenteel staat er nog pli op. Welk image kan ik er het beste opzetten, ook ivm key's etc. ik hooop iets van jullie te horen. grt, Glimworm
allez l'om Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 ik zou eens nabilo gebruiken Dreambox 8000 HD PVR met 1.5 tb hdd Dreambox 800se HD PVR met 320 gb hdd Wavefrontier T55 astra 1,2,3 hotbird Linux server
Radix Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 ik denk veel mensen hier PLI gebruiken Dreambox 8000 HD- 1TB HD - OpenPli Image
Gast Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Inderdaad en deze vindt ik het makkalijskst ivm keys en dergelijke zoals de kanalenlijsten enz.
ranico Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 Welke Pli gebruik je nu ? Ik heb eerst 6 maanden Gemini geprobeerd, liep ok. Alhoewel ik ook al eens vastlopers had (door vanalles eens te proberen) Bij Pli heb je deze ook, (vooral bij bitviewer heb ik deze) Gebruik op aanraden van dit forum, Cccam. Voornaamste reden: Geen problemen met card updates kan zender a opnemen en zender b bekijken (zelfde transponder). Panel voor smart card info. DM8000 1Tb 2,5"HDD (Openpli2.1)2xGigaBlue HD Quad Plus 1Tb (Openmips 4.2)Wavefield T90(Astra1-2-3 Hotbird)Synology DS214+
1pm Geplaatst: 6 maart 2007 Geplaatst: 6 maart 2007 draai hier ook als meer een jaar met de gemini op multiboot en werkt perfect. 1pm Joa zo gaat dat alaaf !!!!
Unetwork Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 Na grote Pli fan heb ik nu de Gemini 3.40 draaien op de 7020 en die staat nu een volle week te draaien zonder vastlopen. Maar ik zou meer images in je USB stick doen dan kan je persoonlijk de beste keuze maken... Geld maakt niet gelukkig maar geluk is onbetaalbaar
ppaap Geplaatst: 7 maart 2007 Geplaatst: 7 maart 2007 nabilo gebruiken , heb altijd Gemini gedraaid maar , nabilo heeft veel verassingen en is stabiel en eenvoudig een aanrader. sukses ppaap
Aanbevolen berichten
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuwe accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen