Ga naar inhoud


[7000] HD blijft spinnen


EmQu

Aanbevolen berichten

Ik heb 2 images op de HD staan.

Klopt het dat de HD nu constant blijft draaien? Ik heb de time-out van de schijf al op 1 minuut staan maar dat helpt niet.

 

Moet ik nog ergens wat instellen dat de HD uitgaat bij het kijken naar een zender? Want de box wordt behoorlijk warm na verloop van tijd namelijk.

...

Link naar reactie
Delen op andere sites


Gemini 3.3 en Pli Garnet staan op de hdd en gemini 3.4 op de flash.

 

Even terzijde... als ik deze 2 firms op de hdd heb en ik zet alleen de /var op de stick i.p.v. heel de firm... scheelt dat dan ook qua doordraaien?

...

Link naar reactie
Delen op andere sites

Citaat:
Gemini 3.3 en Pli Garnet staan op de hdd en gemini 3.4 op de flash.

Even terzijde... als ik deze 2 firms op de hdd heb en ik zet alleen de /var op de stick i.p.v. heel de firm... scheelt dat dan ook qua doordraaien?

Firmware op de harddisk is hoe dan ook niet aan te raden. Of-ie blijft draaien: waarschijnlijk iets minder maar 't blijft een gok.
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo kan 't, ja. Toch raar dat je je /var wel op USB-stick kan zetten, maar multiboot niet werkt. Ik heb de laatste 1.10 beta in de interne flash zitten en alle andere images op de USB-stick. Dan hoef je tenminste ook niet meer je /var te verplaatsen, die staat vanzelf op USB zo.

 

Mocht je 't probleem hebben dat de box niet opstart met een USB-stick, boot 'em dan zonder stick en sluit 'em aan na 't booten. Formatteer 'em dan in ext3-formaat. Na een reboot zou er niks mis mogen gaan en kun je met flashwizard gewoon alle images er op zetten.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuwe account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
  • Wie is er online   0 leden

    • Er zijn geen geregistreerde gebruikers deze pagina aan het bekijken
×
×
  • Nieuwe aanmaken...