Jump to content

IPNOTICA

Guest

Recommended Posts

Heb dus het progr. IPNOTICA in mijn bezit.<BR>Echter mijn italiaans is 0,0.<BR>Heeft hier al iemand mee gespeeld?<BR>Heb wel kontakt met de ontvanger maar er is alleen maar een melding dat er geen correcte<BR>provider is.<BR>Graag enige hulp.<BR>Alvast bedankt en alvast een voorspoedig nieuw jaar toegewenst.<BR>

Hi pe1csv,k'ben sinds een week met Ipnotica aan het spelen en met succes.<BR>Op dezelfde site waar je het programma gedownload hebt staan ook de active keys die je nodig hebt,deze voer je in en dan moet ie het doen.<P> goto.

compu's leuke dingen,had ik er maar meer verstand van.

Leuk dat het bij jou wel werkt.<BR>Echter ik heb dit dus gekregen en weet dus niet de bron.<BR>Als ik op de site ga kijken die wordt genoemd loopt alles dood.Bestaat niet meer e.d.<BR>Dus als je het adres o.i.d. kunt geven graag.<BR>Alvast bedankt.

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

• No registered users viewing this page.
  • Create New...

Important Information

Lees alvorens je verder gaat onze Terms of Use en Privacy Policy. We have placed cookies on your device to help make this website better. You can adjust your cookie settings, otherwise we'll assume you're okay to continue.